czwartek, 14 lipca 2011

cześć cześć cześć, przepraszam że tak długo nie dawałam znaku życia, ale rozumiecie, troche się podłamałam.  dzisiaj też nie mam najlepszego nastroju bo miałam egzamin na wieczorowe studia i marnie mi poszło. mniejsza. właśnie wróciłam z imprezy urodzinowej MTV, nie było jakoś nadzwyczajnie, spoko jedzenie i alkohol ;) porobili mi troche zdjęć i tyle. jutro wyjeżdżam nad morzę więc nie będę tak często wstawiać postów. no i Adam jechał dziś moim autem, bez prawa jazdy !! pocisnął chłopak !


pozdrawiam Was i ściskam ! xoxoxoxoxoxox

51 komentarzy:

  1. Zaglądam codziennie :)
    Gdzie się wybierasz nad morze, może jedziemy w to samo miejsce? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki kierunek studiow Cie interesuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sztuka mediów, asp. wybieram się w okolice Dębek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie łam się dziewczyno! =)
    Masz bardzo ładną bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 100% się dostaniesz. Muszę ściągnąć sobie odcinki "Na wspólnej" bo opuszczałem przed okresem letnim odcinki. Mam wrażenie, że coraz mniej Ciebie w serialu. To tylko wrażenie czy rzeczywiście jest Twojej osoby mniej?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. PODAJ REDAKCJE TWISTA DO SADU ;P
    Zaczynaja sie "nawspolnowe" komentarze. A mowilam. Olu z Na Wspolnej, ile masz w pasie? Olu z Na Wspolnej, fajnie caluje Daniel? Olu z Na Wspolnej pozdrow mnie na koncu swojej notki!

    OdpowiedzUsuń
  7. dostaniesz się, mówię Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na 1000% się dostaniesz ! :)
    + obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dostaniesz się, trzymamy kciuki!
    własnie dzisiaj czytałam ten wywiad w TWIŚCIE.

    a poza tym jesteś bardzo śliczna! ;*


    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki byś się dostała, a chłopakowi nie powinnaś tak pozwalać szaleć samochodem ;d. Pozdrawiam dodaję ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. im.ur.stranger.- zapomniałaś o : Olu z Na Wspólnej, wyślij mi swój autograf !

    a tak poważnie, jakoś to będzie, u mnie też się ostatnio nie powodzi w kilku sprawach, ale postanowiłam, że się nie będę załamywać, bo po złym zawsze przychodzi dobre. (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Halucynowa - Adam to brat chłopaka Marty który zresztą 5 lat temu też jeździł samochodem więc to u nas rodzinne :) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. "everything is gonna be alright"
    Odpoczywaj tam i wróć z pozytywnym nastawieniem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maćku czy jazda bez prawa jazdy to powód do chluby i pogłosu? Taka osoba nie ma prawa wsiadać do auta jako kierowca i jest realnym zagrożeniem dla innych ludzi na drodze. Niestety tak :)

    Ten plotkarski i idiotyczny fakt już napisał o tej imprezie i Tobie Marto. Niestety próbują pokazywać Cię w złym świetle. Idioci.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejj !

    Jestes super , bardzo lubie jak grasz w filmie .. ! Jestees po prostu ..normalnna ..i to w tobie kocham ! Wiem ze to nei realne zebysmy mogły ..pogadac ;D ale ..marze o Tym ; ) to mój email : nikaa757@wp.pl ..

    Jest szansa ze napiszesz ..? ; )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. komentarz nade mną - WTF ????
    tak tu teraz będzie?

    a propos imprezy MTV - http://kobieta.dziennik.pl/gwiazdy/galeria/346055,2,urodziny-mtv-2011-gwiazdy-na-urodzinach-mtv-galeria-zdjec.html

    Pozdrawiam
    AL

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! ale super blog, też lubię szpinak :D
    Zapraszam do mnie. Będę zaszczycona mieć w obserwatorach taką doświadczoną blogerkę ♥

    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak tak, zapraszamy na działkę w TYM pięknym miejscu ;) Prawie w każde wakacje Cię widuję :) Wpadaj częściej !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem tu również od niedawna, ale różnica w komentarzach jest zauważalna.

    Co do jazdy bez prawka - jakoś nie widzę w tym nic złego, pod warunkiem, że kierowca umie jeździć i zna podstawy ruchu drogowego. Myślę, że większym problemem są pijani kierowcy, czy też nowicjusze myślący, że są bogami na drodze. Choć może to kwestia moralności? Ja również dobre pare miesięcy jeździłam bez prawka, by obecnie stukneło mi prawie 10 lat od jego posiadania (od praktycznie 17 r.ż je mam).

    Ładnej pogody (o nią ostatnio trudno) i dobrej zabawy ci życzę nad morzem. Odstresuj się trochę i wróć pozytywnie nastawiona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Adminie, zadzwoń na policje, w końcu już wiesz o kogo chodzi;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego pobytu nad morzem. Liczymy na jakieś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://www.fakt.pl/Mloda-aktorka-quot-Na-Wspolnej-quot-z-drinkiem-i-papierosem-,artykuly,109188,1.html
    "widac poczuła się już dorosła " ---> hahaha . Przecież jesteś dorosła. ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Włącz moderację komentarzy, chyba że chcesz nalotu małoletnich fanek;)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.plejada.pl/22695,3,4,smietanka-gwiazd-na-urodzinach-mtv,fotogaleria.html#foto

    OdpowiedzUsuń
  25. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Awards

    Wstąp do mnie , aby dowiedzieć się więcej ;)

    mmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog, trzymam kciuki:)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetnego bloga :)

    Życzę udanego odpoczynku nad morzem i pozdrawiam!

    zapraszam do mnie na:http://kooolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O jaa. Te fakty hahahah. Jakbyś miała się tym przejmować, to daj spokój. Czytam Cię od dłuższego czasu. Normalna jesteś. To dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny blog.;]
    zapraszam do mnie na http://rybciaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nominowałam cię do One Lovely Blog Award ;)

    wejdź na mojego bloga by dowiedzieć się więcej ;)

    paulina-piotrowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bonjour. Zastanawiam się od miesiąca, kiedy masz urodziny, i ile masz lat! Wiem, że się kobiet nie pyta, ale nigdzie nie ma informacji :( byłbym przeszczęśliwy gdybym mógł się o tym dowiedzieć. Żywię nadzieję, że mi tu odpiszesz :) pozdr., Sly

    OdpowiedzUsuń
  32. mile zaskoczona jestem jak normalną dziewczyną jesteś. :) nie ma mnie w kraju od 2 lat wiec nie wiem co w telewizji piszczy. przeczytałam ten badziewny artykuł z faktu. co za kretyński podpis zdjecia "Szybkie zaciągnięcie dymkiem..." hahaha.
    i masz 20 LAT!!! jak to tak???
    czujesz się dorosła?

    udanych wakacji. też lubię szpinak. ze śmietaną i czosnkiem. spaghetti!

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej Marta! No cóż, trafiłam tutaj z Twista, a jeszcze wcześniej czytałam z Tobą wywiad w Cogito. Wydajesz się bardzo fajną, ciekawą i szczerą osobą. Trzymam kciuki za Twoje studia. Wiem, jak to jest się nie dostać, ale zawsze można spróbować za rok, a w tym czasie doskonalić swoje umiejętności. ;-) Udanych wakacji.

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  34. podałaś jednak blog twistowi?

    OdpowiedzUsuń
  35. @olessandre - nie podala, pewnie sami wygooglowali (nie tak trudno :>) i opublikowali.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze jestes rewelacyjna. Zazdroszzce ci urody i talentu do tego co robisz:)
    Trzymam za Ciebie kciuki i życze dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się podoba ! :)

    zapraszam do siebie.
    http://anasfashionlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń