wtorek, 29 marca 2011

Oskary Fashion - to była duża feta! Aby wyglądać niecodziennie i czuć się dobrze w tej sytuacji założyłam piękną sukienkę, która jest dziełem AGNIESZKI ISKIERKI z MissSpark ! Chciałabym jeszcze raz podziękować za tę stylizację ;)
A co do samej gali, to było naprawdę bardzo przyjemnie, chyba pierwszy raz tak dobrze bawiłam się na takiej oficjalniej imprezie! spotkałam wielu znajomych! oczywiście była ukochana Maff, niestety nie otrzymała oskara, ale za rok będzie już jej!!
Było miło. A w czwartek idę na  "Plotki roku 2010", ciekawe co tam będzie się działo! :)






PS: przeczytajcie sobie TO , dobre jaja! 

9 komentarzy:

  1. oj tak buty to Ty masz zawsze boskie!

    podaję Ci dłoń i witam Cię w gronie anorektyczek :D

    p.s widziałam także foty na bew. jakiej marki są te okulary, które między innymi ty przymierzałaś. Będą one dostępne gdzieś w Warszawie ? wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak buty cudne ;)

    już chyba ie maja o czym pisać wyglądasz dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, że śmigałaś po tej "kostce" w takich szpilach. Moje zamszowe buty ledwo żyją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoj szpinak ;PPPPP zapraszam to siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary nie wiem gdzie można kupić, dawali je tam do przymierzenia .
    Buty są tak wysokie że ledwo w nich chodzę!!

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.visionexpress.pl/
    wszystkie salony powinny mieć je w ofercie

    OdpowiedzUsuń