poniedziałek, 6 czerwca 2011

Ahhh ! moja teczka przeszła, to znaczy, że 5 lipca idę na rozmowę, a wtedy okaże się czy będę studentką sztuki mediów czy nie ;)  tak bardzo się cieszę!!
wczoraj udało mi się ze znajomymi wkręcić na afterparty XF , było bardzo fajnie. poznałam Matsa, panią Małgosię, dziewczyny.  Chciałam zagadać z Gienkiem ale był cały czas zajęty. A Czesław był tak pijany, że nie wiedział co się dzieje. Michał Szpak- gwiazda.
wiem że dość chaotyczny ten post ale co tam, dziś jest mój dzień!
Trzymajcie się ! pozdrawiam !

11 komentarzy:

  1. gratulacje :)

    rozumiem ,że Szpak sam siebie mianował gwiazdą?
    Szkoda ,bo bardzo mu kibicowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah czesław mistrzu!
    gienkowi kibicowalam od poczatku! a duet z maleńczukiem był fenomenalny.

    pozdrawiam :)
    http://www.mybabymydarlig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wstaw zdjecia prac, które dałaś do teczki. prooosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ewidentnie Szpak sam mianował się gwiazdą, zachowywał się naprawdę strasznie. Gienek jest genialny, nie zauważył przeszklonych drzwi i walną w nie twarzą, ale się śmiałam.

    nie mam zdjęć moich prac a teczka zostaje do lipca na asp.

    OdpowiedzUsuń
  5. no wiem ale to pozniej po lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a może masz teraz chociaż zdjęcia tematyczne?

    OdpowiedzUsuń
  7. tuś zawsze rób zdjecia swoich prac zanim je gdzieś przekażesz :) (tymbardziej jak mają trafić na asp hihi taki zarcik) pozdrawiam! karu

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, powodzenia na rozmowie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cały czas śledzę bloga Maffashion i jestem pod wrażeniem, a teraz jeszcze udalo mi się Ciebie znaleźć, dobrze mi się Ciebie ogląda i czyta! także masz nowego podglądacza;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ohhh szkoda :/
    ja od kiedy Szpaka zobaczyłam na castingu chciałam aby wygrał :(

    OdpowiedzUsuń
  11. o, nie wiedziałam, że prowadzisz blog:) powodzenia w rekrutacji!

    OdpowiedzUsuń