sobota, 14 kwietnia 2012

moje nowe zdobycze czyli bluzka koszulowa z F&F w której jestem zakochana! no i leginsy imitujące farbowane jeansy w kolorze; cytrynowa żółć i pudrowy róż. naprawde warto sobie takie zakupić na wiosnę.  jedna para za 79 zło a jeśli się weźmie dwie to za 129 zło. są różne warianty kolorystyczne (granatowe, błękitne, turkusowe zwane też miętowymi, żółte, beżowe, różowe...) kupione w Vero Moda.
co Wy na to ??
dzisiejsze popołudnie spędziłam w bardzo miłym towarzystwie na placu Zbawiciela, a do tego zaczerpnęłam trochę wiosennego słońca. już niebawem wstawię zdjęcia, jak tylko Juliett je obrobi ;) ściskam 'chora' T.
a Jacuś  pozdrawia ;)


16 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw! uwielbiam te buty, ciagle bije sie z myślami czy kupować czy nie. Ale przeraża mnie fakt, że będę w nich miała 190cm!

    +króliczek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka 59, z tego co pamiętam była jeszcze biała. T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, biała. Byłoby super ! Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam, że to ja mam bałagan w pokoju :D
    + zajebiste legginsy! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. haha królik-mistrz!:D No i muszę stwierdzić, że te buty całkiem zacnie prezentują się na nodze :)
    http://ago-miszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Królik najlepszy :D No i tapeta w tle bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki słodki króliczek, ojejejeje.
    a spodnie są śliczne, chyba się na nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobrana kolorystyka;)

    Pozdrawiam,
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam takie portasy i jestem mega niezadowolona. w sumie, bardzo dobrze mi się je nosił, dopóki nie zaczęły się rozciągać i w kroku gumki zaczęły wychodzić, tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny tytuł bloga,ja tez lubie szpinak;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog:) a że można taką koszulę wytargać w F&F to nie wiedziałam,,,, chyba będę musiała się tam wybrać :))

    pozdrawiam, oczywiście OBSERWUJĘ:)

    zapraszam do siebie może też cię sobą zainteresuje- pozdrówki
    http://www.kleofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Marto! Mimo iż z natury jestem oszczędna w komplementach, to normalnie teraz nie mogę się powstrzymać. TAK TU MIŁO U CIEBIE! Wszystko jest takie naturalne, trochę chaotyczne, nieuporządkowane, urocze i wdzięczne. Takie prawdziwe po prostu. Będę stałym gościem!
    Ps.1. Wściekłość mną miota, bo przegapiłam konkurs na o bransoletkę Kelly Melu, a ta niebieska ze złotą koronką jest taka śliczna...Może jest dla mnie jeszcze jakaś szansa?
    Ps.2 Podpatrzyłam u Ciebie róż "Blush me twice", kupiłam i jest rewelacyjny. Dziękówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. No kolor legginsów rzeczywiście świetny! Kusząca oferta... :)
    http://www.facebook.com/fashionablecompl

    OdpowiedzUsuń