wtorek, 15 maja 2012

z samego rana odebrałam paczkę! moje wymarzone butki New Balance! od dłuższgo czasu szukałam takich butów, ale problem jest taki że w Polsce nie są one aż tak popularne więc musiałbym je zamówić z zagranicy,a jakoś do tego nie jestem przekonana. ALE ZNALAZŁAM na SCHAFFA SHOES , damskie i w bardzo przystępnej cenie, jestem w nich ZAKOCHANA! każdemu polecam takie sportowe obuwie. jest bardzo wygodne i mega wyglądają do szortów!
podobają Wam się !?
T.















dziękuję SCHAFFA SHOES  !!!!!!!!!!

34 komentarze:

  1. Taaaaak! Chyba tez sobie takie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. New balance zawsze spoko!:) te Twoje to są te? -> https://schaffashoes.pl/sportowe_sneakersy-BUTY_NEW_BALANCE_U410MBK_NIEBIESKI-New_Balance,23646

    na Twoich zdjęciach mają ładniejszy kolor, jakby fioletowy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie fujka. Już lepsze są vansy. jeśli ktoś się nie zna i nie wie co to "N" oznacza to wygląda się jak wieśniaczek. Dla mnie tylko do sportu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na nodze wyglądają znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty bardzo ładne, a przede wszystkim porządne. Bardzo podoba mi się to, że przy popularności nie zgłupiałaś, zachowujesz swoją naturalność, to bardzo rzadko spotykane. Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na nodze rzeczywiście wyglądają lepiej i chyba sobie takie sprawię... przynajmniej nie chodzi w nich 3/4 polski jak w vansach
    a jak z rozmiarem ,trzeba brać mniejszy, większy czy taki jak się nosi? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dokładnie taki jak nosze,i są dobre. trzeba tez liczyc sie z tym że troszkę się rozbiją. T.

      Usuń
    2. vansy pierwotnie są stworzone dla ludzi, którzy jeżdżą na desce, a to, że stały się modne to już inna sprawa, ale nie można porównywać butów nb z vansami albo air maxami bo wszystkie są przeznaczone dla innych ludzi o.O

      Usuń
  8. bardzo spoko, air maxy jak dla mnie też wchodzą w gre ;D pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. ps. tak w ogóle to jem właśnie lasagne ze szpinakiem xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne kolory jak na buty sportowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne. na pewno lepsze niż air maxy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne że lepsze niż air maxy i vansy. :)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam,buty bardzo wygodne:) Fajnie się w nich "lata" po bułki wczesną porą.A teraz tak off topic,mogłabyś mi zdradzić gdzie kupiłaś tą koszulę : http://lubieszpinak.blogspot.com/2012/04/tak-jak-ostatnio-wspominaam-wrociam.html#comment-form
    Byłabym przeeeogromnie wdzięczna :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. buciki świetne !

    ale kolor... REWELACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są, też sobie takie sprawię :))) O ile dozbieram jeszcze stówkę, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj zazdroszczę, ja poszukuję jakichś w miarę tanich czerwonych NB (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, poprosiłbym o kontakt, mam pewną propozycję

    admin@naszaodziez.pl
    badz gg: 893106

    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne! Mają świetny kolor i wyglądają na wygodne:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnee . !
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie . ; **
    Zapraszaam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ . Pozdrawiaam . ; ** ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubie takiego obuwia, wiec mi sie nie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  21. O mam takie tylko odwrotne kolory, maks najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  22. nie lubię za bardzo sportowego obuwia więc chyba nie rozumiem podjary tymi butami, chociaż kolorystycznie wyglądają bardzo przyjemnie :) czekam na użycie ich w looku, może to mnie przekona do nich :)

    pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne są:)

    http://wearingpinkglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. z NB mam tak, że podobają mi się u każdego tylko nie u mnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty rewelacja, sam osobiście jestem ogromnym fanem modelu New Balance 410, tylko jest jeden mały problem jak ogarniemy wszystkie kolorystyki jakie są w sprzedaży to trzeba byłoby mieć ze 4 szafy żeby to wszystko pomieścić :). Nie wspomnę o funduszach :). Bardzo fajny post - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń