sobota, 3 listopada 2012




























ściskam T. !

26 komentarzy:

  1. O kurcze, ale miałaś czytania i odpisywania w poprzednim wpisie ;o
    Ten kot na początku wpisu mnie rozwalił :D
    Uwielbiam dobierane warkocze, szkoda, że nie umiem ich robić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kociaki, sama mam 3! :o
    Martuś odpowiesz na mejle? ^^
    Jak udane ci się dodawać muzykę w tych paskach w notkach??
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę zapytać ile masz wzrostu i ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Marta! fantastycznie, że dodajesz więcej notek!! czy pokażesz nam jakieś swoje prace? lubisz tak w wolnym czasie wyrażać się twórczo? :))
    pzdr Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! Najbardziej podoba mi się zdjęcie nóg z przebłyskami światła :) Magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. to zdjęcie kobiety z książka na twarzy mistrzowskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Marta:) bardzo lubię czytać Twojego bloga!bardzo Ci kibicuję:* pozdrawiam plu

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty, kochane zryciuchy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta a moze nagrałabys filmik gdzie pokazalabys nam co lubisz, jakie filmy (seriale?) czy ksiazki, gazetki ktore wolnym czasie pochłaniasz?


    pozdrawiam,
    lorelai89.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam tą piosenkę Nosowskiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marta jak długo jesteś już z Maćkiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marto, ja było z twoją maturą? z czego zdawałaś, dużo sie uczyłaś?
    xoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Otagowałam Cię:
    http://justbreathejustbealady.blogspot.com/2012/11/tag-twoje-najwieksze-odpay.html
    :D Twój blog jest swietny.

    OdpowiedzUsuń
  15. niezłe inspiracje, pozdrawiam

    Zapraszam do odwiedzania bloga o wnętrzach:

    http://houseofkazura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. hej, zapraszam na mojego bloga: http://fanttya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!
    Coś mojego:
    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne niekotre zdjecia :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. szacun za 'Nomadę' Nosowskiej, dla mnie to jeden z najlepszych pl utworów ostatnich lat, do tego ten niezwykły teledysk :) aha i zdjęcia też bardzo ładne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń