sobota, 3 listopada 2012




























ściskam T. !

26 komentarzy:

  1. O kurcze, ale miałaś czytania i odpisywania w poprzednim wpisie ;o
    Ten kot na początku wpisu mnie rozwalił :D
    Uwielbiam dobierane warkocze, szkoda, że nie umiem ich robić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kociaki, sama mam 3! :o
    Martuś odpowiesz na mejle? ^^
    Jak udane ci się dodawać muzykę w tych paskach w notkach??
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę zapytać ile masz wzrostu i ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzedni post :)
      57 kg 170 wzrost

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
  4. Marta! fantastycznie, że dodajesz więcej notek!! czy pokażesz nam jakieś swoje prace? lubisz tak w wolnym czasie wyrażać się twórczo? :))
    pzdr Iza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! Najbardziej podoba mi się zdjęcie nóg z przebłyskami światła :) Magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. to zdjęcie kobiety z książka na twarzy mistrzowskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Marta:) bardzo lubię czytać Twojego bloga!bardzo Ci kibicuję:* pozdrawiam plu

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty, kochane zryciuchy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta a moze nagrałabys filmik gdzie pokazalabys nam co lubisz, jakie filmy (seriale?) czy ksiazki, gazetki ktore wolnym czasie pochłaniasz?


    pozdrawiam,
    lorelai89.

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam tą piosenkę Nosowskiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta jak długo jesteś już z Maćkiem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marto, ja było z twoją maturą? z czego zdawałaś, dużo sie uczyłaś?
    xoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Otagowałam Cię:
    http://justbreathejustbealady.blogspot.com/2012/11/tag-twoje-najwieksze-odpay.html
    :D Twój blog jest swietny.

    OdpowiedzUsuń
  14. niezłe inspiracje, pozdrawiam

    Zapraszam do odwiedzania bloga o wnętrzach:

    http://houseofkazura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, zapraszam na mojego bloga: http://fanttya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia!
    Coś mojego:
    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne niekotre zdjecia :):)

    OdpowiedzUsuń
  18. szacun za 'Nomadę' Nosowskiej, dla mnie to jeden z najlepszych pl utworów ostatnich lat, do tego ten niezwykły teledysk :) aha i zdjęcia też bardzo ładne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń