piątek, 16 listopada 2012

zapraszam na filmik i kilka zdjęć.

/EMU schaffashoes , czapka roxy, kożuch zara kids/  
pozdrawiam T!



















108 komentarzy:

  1. DOBRY OKRES NASTAŁ :D
    poważnie! wyglądasz rewelacyjnie!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna jesteś ! dzięki za dawkę "dobrego humoru" przydał się !! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś słodka *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz ;) Miło się na Ciebie patrzy i z chęcią tu zaglądam :) Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby więcej takich przemiłych i uroczych lasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzi miło mi się Ciebie ogląda! Powodzenia w szkole :P Nie przejmuj się złymi komentarzami, w co byś się nie ubrała wyglądasz zjawiskowo ;)
    Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. udało Ci sie nam przesłac tą poztywyną energie i dobry humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też często kupuje rzeczy na ciuchach, ale wydaje mi się, że wydanie 999zł na emu to raczej sporo. A widziałam nie raz dziewczyny, które miały tak skoślawione oryginalne emu, że aż szkoda patrzec. Ja nie mam oryginalnych i nie narzekam, nie mam skoślawionych..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pewnie na zasadzie barteru z schaffą :P

      Usuń
    2. Możliwe, ale wtedy mogłoby być też o tym wspomniane :) Ciekawie tez jest sie dowiedziec, na jakich właśnie jest to zasadach. Chętnie bym o tym posłuchała w jakimś filmiku. Z jakich jeszcze marek otrzymuje ciuszki i jak bardzo musi się za to 'poświęcać'.

      Usuń
    3. Ale kupowanie nieoryginalnych emu zupełnie mija się z celem, to, że w oryginalnych emu nie koślawią się pięty to najmniej ważne. Przecież chodzi o to, że oryginalne są po prostu bardzo ciepłe, bo są wykonane ze skóry (np. merynosów) i wypełnione wełną również tych zwierząt. Nie są to najpiękniejsze buty świata, wręcz przeciwnie przez wielu uważane za najbrzydsze, a napewno aseksualne więc największym argumentem ZA emu, jest to, że są ciepłe, dlatego też kupowanie podrób, "niby" emu jest bezsensu.


      n.

      Usuń
    4. Od razu dodam, że mam oryginalne emu, które wcale nie kosztowały 999, da sie znaleźć i takie za 250 ;)

      Usuń
    5. Jedni są w nich zakochani, a inni ich nienawidzą :) kwestia gustu.. Ja zaliczam się do tej drugiej grupy, ale oczywiście co kto lubi :P. Anonimowy to musiałaś trafić na meeeeega przecenę ;P

      Usuń
    6. nie, to regularna cena EMU Wool, krótkich, za kostke. Teraz emu wool zastąpiła chyba linia emu ukala i chyba nie są juz takie tanie, ale tak czy siak z 300 - 350, nie potrzeba tysiąca. ;)

      Usuń
    7. Sęk w tym, że w oryginalnych Emu też koślawią się pięty. Wydać pół tysiąca czy więcej na papucie, w których po miesiącu noszenia będzie się wyglądać jak platfus... dla mnie to kiepska inwestycja:) Dodatkowo po kilku zetknięciach ze śniegiem zazwyczaj Emu wyglądają strasznie - robią się zacieki, tracą kształt. O ile te w wersji długiej, choćby jak na zdjęciach na sklepowej wystawie nawet mi się podobają (bo te w wersji za kostkę to porażka jakaś!), o tyle jak widzę co z nich zostaje to od razu mi się odechciewa.

      Usuń
    8. a nieprawda, ja mam swoje EMU rok i mi się nie deformują, zacieków też nie ma, chociaż nie raz bywało tak, że chodziłam w nich w zimową pluchę i jakoś nie miałam mokrej stopy. po prostu wystarczy kupić specjalne impregnaty do EMU (minusem jest niestety cena - 99zł za spray do pielęgnacji i spray wodoodporny w zestawie) ale moim zdaniem warto dbać o te buty. o podróbkach się nie wypowiadam, które po miesiącu nadają się do wyrzucenia :P

      Usuń
    9. A ja napisałam to tylko po to, żeby Marta czasem mówiła też o tych rzeczach w które zainwestowała troszkę więcej. A jeżeli wiąże się to z jakimś promowaniem sklepu to też można by o tym wspomnieć. Widocznie jednym się koślawią, a innym nie-nawet oryginalne, te tańsze i te droższe. :)

      Usuń
    10. idioci bananowi, emu sie koślawią nie od tego że nie są oryginalne(chociaz to pewnie temu bardziej sprzyja) ale od sposobu chodzenia, wielokrotnie widziałam "powykrzywiane" oryginalne emu czy uggi

      Usuń
    11. ja mam nieoryginalne z atmoshpere, chodze w nich cala zime w cienkich rajstopkach i nie dosc, ze sa cieple to nic sie nie koslawi. chyba macie koslawe nogi, platfusa badz inne wady postawy :) oryginaly maja przede wszystkim zbyt twarda podeszwe jak dla mnie, sprezysta ale twarda wiec w moim wypadku juz na starcie odpadal ich zakup.

      Usuń
  9. Yeah, dobry humor zawsze dobry, nadmiar w tej kategorii nie istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny filmik :) / http://murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ten kozuszek ma normalna dlugosc rekawa? pozdrawiam,super filmik

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że tak rzadko nagrywasz filmiki :(((
    może kolejny filmik z kuchni ?? tzn. ugotujesz nam coś przed kamerą ? hehe :)

    aaa i Marta co to za piosenka w tle ? :)

    Pozdrawiam,
    P.

    OdpowiedzUsuń
  13. extra masz włosy

    podpisujesz sie T, co to za ksywka ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Na zdjęciach wyglądasz po prostu słodko! ;)
    A filmik super, od razu widać, że promieniejesz!
    Pozdrawiam, Twoja imienniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a już chciałam się pytać skąd ta przeurocza bluzeczka... a tu kupiona 2-3 lata temu :( a szkoda bo chętnie bym zgapiła :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za podzielenie się humorem :D a tak poza tym to widać, że jak każdy masz ulubione ubrania,czyli nic nadzwyczajnego i to się chwali:) A wiadomo każdy też lubi mieć czasem coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego zależy Ci na tym, alby Twoje zdjęcia było zamieszczone na portalach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to zastanawia

      Usuń
    2. może po prostu chce zostać `bardziej` zauważona? może dzięki temu gdy ktoś ją zauważy rozwinie się jej kariera na większą skalę, może ktoś wybierze ją do jakiejś głównej roli wielkiej produkcji. Ja w każdym razie tak przypuszczam, wystarczy trochę się nad tym zastanowić ;)

      Usuń
    3. Ja również chętnie się dowiem. :)

      K.

      Usuń
  18. Bardzo pozytywny filmik :) uwielbiam takie, aż humor się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ej TY ! jesteś bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. He przypominasz mi moją kuzynkę nawet tak samo się wypowiadasz jak ona :-)
    A EMU są świetne wygodne i cieplutkie buziak

    OdpowiedzUsuń
  21. wolę oglądać filmiki niż czytać posty, aczkolwiek obydwie formy są interesujące... ale jednak obstaję przy filmikach... Mam tylko nadzieję, że będzie ich coraz więcej a przede wszystkim będą coraz dłuższe... niczym teleexpress... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Marta, bardzo lubię Twoją naturalność tzn ja Ciebie tak odbieram. I Twój blog tą lekkością bardzo poprawia mi humor. Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa , mam podobnie :)
      Marta jesteś taka naturalna, tak miło się słucha Twojego głosu :)
      jesteś sobą i tak trzymaj!

      a co do butów to uważam, że Emu to bardzo dobra firma. Miałam w zeszłym roku butki Emu, w tym testuję UGGi :) czekam na śnieg :D

      Pozdrawmiam!

      Usuń
  23. Marta jak długo jesteś już z Maćkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej co was to obchodzi, Marta nie musi streszczać Wam swojego życia prywatnego jak na spowiedzi, bez przesady...

      Usuń
  24. super się Ciebie ogląda :) PS. Jakie sklepy internetowe polecasz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. We wczorajszym odcinku miałaś świetną torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze zdjęcie -> UWIELBIAM ! <3
    Bardzo lubię oglądać twoje filmiki, wydajesz się być naprawdę bardzo sympatyczną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Marta z tego co pamiętam posiadasz buty New Balance, szukam takich od pewnego czasu i nie mogę znaleźć w żadnym sklepie. Możesz napisać gdzie kupiłaś swoje? Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Martuś z jakich sklepów internetowych najczęściej korzystasz? (chodzi o ciuszki ofc);P

    OdpowiedzUsuń
  29. Płaszcz z ZARA KIDS.? Najss.!
    Pozdrawiam.
    ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. najlepsza piosenka najlepszego zespołu w tle ! ajajaj <3 super filmik, uwielbiam Twoja naturalnosc cos mi tu odstaje haha ! xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj T. :)
    chcialam tylko napisac ze... mam dzis fatalny dzien a Twoj filmik sprawil ze sie usmiechnelam :) dziekuje x
    Pozdrawiam serdecznie. SYLWIA

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze zdjęcie jest mega! :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. masz mój, męski sweter z zary?

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam wręcz przeciwnie... dużo kasy wydaje na ubrania. często tego żałuję, bo kupuję coś drogiego w czym później nie chodzę. ostatnio postanowiłam przystopować z zakupami, święta się zbliżają a ja muszę kupić jeszcze prezenty:)
    też uwielbiam jeść, gorzej już jest z samym gotowaniem ;)
    zdjęcia są śliczne :D
    pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię odwiedzać Twojego bloga , jesteś mega pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaaaaa jestes boska :)))) JAK NAJWIĘCEJ NOWINEK ZZA KULIS SERIALU - myślę, że większość z nas chętnie dowie się jak to wygląda w rzeczywistosci ;) POZDRAWIAM CIEPLUTKO :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. boże ty jesteś taka sympatyczniutka że aż musiałam napisać! taka fajna, przyziemna dziewczyna, zajebiście pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie myślałas o tym, zeby założyc last.fm? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założe sie że ma juz dawno last.

      Usuń
  40. a z jakim wyprzedzeniem nagrywane sa odcinki?

    emanuje z Ciebie pozytywna energia, super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy, bo różnie to bywa, niektóre nawet z półrocznym!

      Usuń
  41. Jesteś kwintesencją kobiecości:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. mimo iż jesteś aktorką to wydajesz się bardzo sympatyczną i normalną osobą, która wypowiada się normalnie na temat swojego życia bez wywyższania się tak trzymaj i pozdrawiam Cię serdecznie ;).

    OdpowiedzUsuń
  43. jesteś aktorką, występujesz przed kamerą a nagrywając filmiki wydajesz się być onieśmielona i jakby zawstydzona. dlaczego? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jakis inny filmik ogladałaś. marta wypada na swoich filmikach na mega wyluzowana, nigdy ssie nie zacinia itd. poogladaj sobie filmiki maff jak ona duka to jest porażka....

      Usuń
  44. Marta, co to za piosenka w tle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :) Bo bardzo fajna ! Co to za nutka ? ;-)

      Usuń
    2. no właśnie,co to za piosenka ? :)

      Usuń
  45. Super jest ta bluzka na Twoim filmiku :)A butki - ja swoje nieśmiertelne emu noszę już trzeci rok i nadal spełniają wszystkie moje wymagania, są świetne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna ta czarna bluzka, żeby mniej wydawać na ciuchy kupuję prawie wszystko na przecenach, sklepy internetowe rzadziej, bo ciężko, żeby np. buty pasowały bez przymierzenia, pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO ODWIEDZANIA BLOGA O WNĘTRZACH:
    http://houseofkazura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. heh spoko, że jesteś normalną dziewuchą a nie jakąś blazą :D
    ty > jakies inne hanej etc.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś naturalna i taaaaka słodka :) #lubięto

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny blog, bardzo cie lubie. zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, uwielbiamy twoje notki i posty. Będziemy tutaj często zaglądać. Jeżeli chcesz zajrzyj do nas. www.lurienandkaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Redaktorzy ModaCafe.pl długo czekali na nowy wpis..

    Jestesmy lekko zawiedzieni, stylizacja z markowymi butami, ale jednak bez finezji i polotu.

    Z niecierpliwością czekamy na nowy post!

    Pozdrawiamy, ekipa www.ModaCafe.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Niesamowicie zazdroszczę Ci włosów, wyglądają pięknie :) Może opowiesz kiedyś jak o nie dbasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taaak! Marta, prosimy jakiś filmik o pielęgnacji włosów ;) czy kupujesz może szampony, odżywki itp. w sklepach z organicznymi kosmetykami itp. chętnie posłuchamy!

      Usuń
  53. Marta kupiłaś buty przez internet?
    a może wie ktoś może gdzie można kupić buty emu w takiej bardziej przystępnej cenie? :)
    pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza! w poście napisane, że przez internet! :) ale cena szokuje :( też szukam gdzieś jakoś tanio do 300 zł, ale to chyba niemożliwe..

      Usuń
    2. na początku listopada EMU były po 180 zł na markafoni.pl (to taki internetowy outlet) ale już ich nie wystawiają. po minucie od wystawienia oferty prawie nie było rozmiarow tak się wszyscy rzucili :D polecam jeszcze posprawdzać na zlotewyprzedaze.pl, mimomento.pl i na innych outletach internetowych.

      Usuń
    3. Anonimowy dziękuję pięknie
      pozdrawiam
      Iza :)

      Usuń
  54. Wydajesz mało na ciuchy, ale jednak buty EMU za 1000 zł są. YYYYYYYYYY?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejj czy wy troche nie przesadzacie? Marta nikogo nie okrada, pracuje, zarabia na siebie, wiec nie rozliczajcie jej z zakupionych butów. Stwierdziła, ze nie wydaje duzo na ubrania, mzoe oznacza to, ze zadko kupuje nowe rzeczy, ze zakupione bluzki nosi przez długi czas, a wy wrecz... wypominacie jej to, ze kupiła sobie buty na zime..
      Moze jeszcze poproście o wyciagi z karty, zeby nakrzyczec, ze wydała tak duzo pieniedzy?

      Pozdrawiam a Tobie M. zycze wytrwałosci. nie ma to jak podać czytelnikom link do strony, w której kupiłaś buty z zycliwości, a spotkac sie z takim czyms, haha

      Usuń
    2. no ok, ale EMU to inwestycja na pare lat (chodzi mi o oryginalne a nie o podrobki) więc jak się ma odłożoną kasę to można sobie pozwolić na taki wydatek bo moim zdaniem warto, sama mam i nie żałuję.

      Usuń
  55. Jaka piosenka 'w tle' filmiku? ;))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Super, dzieki za filmik :)

    ps. odpisuj na nasze komentarze, wtedy nie bedziesz dostawac tak duzej ilosci maili :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wydaje mi sie że przesadzacie z tymi cenami... otóż jeśli Marta mówi że nie dużo wydaje na ciuchy to w jej rozumieniu "nie dużo " może oznaczać dla nas zwykłych ludzi Bardzo dużo" , poprostu podejżewam że mało nie zarabia i troche inaczej patrzy na buty za 1000 PLN niż większość z nas. Nie roznumiem dlaczego sie unosicie ?! nie fajnie by było pójśc do markowch butików i wydać 10 tys na ciuchy ?! podejżewam że nikt by nie narzekał, tak wiec nie am sie co ciśnieniować. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć :) To prawda,że jesteś zaręczona z Maćkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  59. Miło mi się Ciebie oglądało :) Fajna piosenka w tle :)
    Miłego dnia , buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Pytam się ciebie bo ty masz gust :)
    Samsung Galaxy S II biały czy czarny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro ma iphona 4s to raczej nie gustuje w samsungach

      Usuń
    2. mam słabość do białego koloru. BIAŁY :) T.

      Usuń
    3. hihi dzieki za pomoc :) pozdro!

      Usuń
  61. kiedy zaczełas palic? i jak zareagowlai na to rodzice?

    OdpowiedzUsuń
  62. hej Marta. Bardzo fajny blog, miło się czyta i zawsze muzyka fajna:) Jaki tytuł ma piosenka z najnowszego filmiku? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. kocham Twoje filmiki, i Twoją idealną TWARZ :)


    pozdrawiam,
    lorelai89.

    OdpowiedzUsuń
  64. a jak dobijemy w komentarzach setki to bedzie nowy post? ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Jesteś fajną dziewczyną, sława nie uderzyła Ci do głowy jak innym "pseudo gwiazdkom" (oczywiście nie chodzi mi tu o Ciebie) :)
    Uwielbiam Cię oglądać i czytać :)
    Joł! :D

    OdpowiedzUsuń
  67. 100% pozytywna energia :)) Pozdrowienia z Krakowa

    OdpowiedzUsuń