środa, 30 stycznia 2013

Zapraszam na post ! i dwa filmiki!
mam nadzieję, że Wam się spodoba ! :)
ściskam i jeszcze raz dziękuję za życzenia! T!



 /sukienka StaffByMaff/






 /czapka Majors/
























184 komentarze:

  1. Heej jest szansa na autograf ? ; 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia wszystkich marzeń!!! ;*
    W sukience SBM: sam sex ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze !!! ;) Mmmmm na sesji wyglądałaś mega sexi !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beka z Cuki na koncu haha swietnie zmontowalas ten pierwszy filmik! Kiedy odpowiesz na pytania filmikow od czytelniczek ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego ! ;)) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś wspaniała! pomimo sławy sodówa nie uderzyła ci do głowy i dalej robisz to co kochasz. masz przepiękny dom, styl tylko pozazdrościć! trzymam kciuki za ciebie i powodzenia, a "hejterami" się nie przejmuj, czysta zazdrość :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś Martę poznałam i w sumie troche sodówki odczułam , ale nie duzo ;p

      Usuń
    2. to może przedstaw się tak żeby Marta wiedziała kto ma o niej takie zdanie.

      Usuń
    3. anonimowy nade mną - rozmawiałaś/eś z nią kiedyś, że tak śmiało uderzasz?

      Usuń
    4. wole opcje anonimowy. W kazdym razie tak, rozmawialam z nia i nie raz. ;p Fajna dziewczyna ale mowie, niektore jej zachowania byly grubo dziwne i takie wielkowarszawskie. Nie chce pisać konkretniej bo sie domysli heh ale pamiętajcie że to moje subiektywne odczucia i może byc zupelnie inaczej. Mogła tez sie zmienic bo to bylo kilknascie miesiecy temu.

      Usuń
  7. Jesteś mega pozytywną i uroczą osobą!! :))
    Filmiki są świetne!
    Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. you're cute, girl!
    x dot
    http://belikedot.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiegoooooooo najlepszego!!!:D przede wszystkim spełnienia marzeń:)!
    Powiem Ci ,że jak oglądam na wspólnej to zawsze czekam tylko na momenty z tobą:D
    a widziałam w zwiastunach ,że będzie się działo więc już się doczekać nie mogę:)

    Jesteś na prawdę przemiłą osobą:) ! Pozdrawiam Cię serdecznie:):):)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny vlog i ogólnie post. W Twoje urodziny życzę Ci przede wszystkim spełnienia marzeń! :) Więcej postów dodawaj :D Jeśli chcesz to napisz lub opowiedz coś na temat książek, czy lubisz czytać, co polecasz itp.
    Pozdrawiam J. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. po co sie przejmujesz krytyka? po tylu latach w showbizensie to powinnas byc odporna...spoko, rozumiem ze może ci byc przykro bo to na Twoim osobistym blogu ale wez to kasuj i tyle. Ci ludzie sa jacys zawistni albo bardzo zakompleksieni

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam twojego bloga, wydajesz sie mega pozytywna osoba i zawsze jak obejrze twój vlog to uśmiech na tworzy :D ps: zazdroszcze ze już masz po sesji. buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. W jakm programie obrabiasz filmiki?

    OdpowiedzUsuń
  14. już Ci Szpinaczku złożyłam życzenia na fejsie więc napiszę tylko, że Cuki jest przesłodka! i widzę, że mniej broi. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, mogłabyś częściej dodawać takie filmiki-mixiki bo naprawdę fajnie to wygląda, i fajnie się to ogląda;))

    OdpowiedzUsuń
  16. jej Cuki i Tadzio są moimi faworytami! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia ze zwierzakami po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miło Cię widzieć :) i gratuluję tego co się ostatnio dzieje na blogu ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  19. Post jest super! Bardzo mi się podoba :)

    Chętnie poznałabym bliżej Maćka. Opowiesz coś Nam o nim w następnym vlogu?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Na sesji wyglądałaś pięknie. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego ;))
    P.S Cuki jest cudownym pieskiem <3
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia szczęścia , pieniędzy i miłości. ♥
    Uwielbaim oglądać Twoje filmiki , jesteś tak bardzo przemiłą osobą!
    bardzo ładna pościel . :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jesteś świetna! :)
    wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Głupie pytanie, ale.. Twoje meble w kuchni są cudne! <3 możesz powiedzieć gdzie je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sadze, ze te meble juz tam po prostu byly kiedy sie wprowadzala!

      Usuń
  24. jestem tu tak często a nie komentuję, normalnie zasługuję na karę! ;D świetny jest filmik z sesji, bardzo ale to bardzo lubię takie oglądać! wyglądasz bardzo kobieco i fajne jest to, że wiesz jaką pozę zrobić! wybacz, ale z drugiego filmiku zapamiętałam tylko jak słodko śpi twój piesek, to rozprasza! zaraz ponownie odtworzę ten filmik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i spełnienia marzeń! i miliona obserwatorów i takie tam ;))

      Usuń
  25. Suuuper zdjęcia i ekstra filmiki! świetnie wyglądałaś :)) Mam do Cb takie pytanie,trochę wstecz, ale no cóż :D A więc czy Ty przypadkiem w 2009 r. w czerwcu nie leciałaś na wakcje na Kretę, bo chyba byłyśmy razem w jednym samolocie :D Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję,że mi odpowiesz , bo już trzeci raz próbuję się o to spytać, a nie chcę by stało się to zbyt nachalne z mojej strony, ale szczerze mnie to ciekawi czy to byłaś właśnie Ty (?) :))

      Usuń
    2. A co nie możesz spać po nocach z tej ciekawości? xD

      Usuń
    3. tak leciałam wtedy na kretę. T.

      Usuń
  26. Wszystkiego co najlepsze! Spełnienia marzeń i byś wykorzystała swoje życie najlepiej jak tylko potrafisz i nie żałowała, że czegoś nie zrobiłaś!!:D bo jesteś młoda, piękna, zdolna i żyj pełnią życia!
    Gratulacje zdanej sesji ja też już po:D więc relax jak najbardziej zasłużony!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisze to już chyba z 5 raz i chciałbym uzyskać odpowiedź. Napisałam do Ciebie e-maila z miesiąc temu i nadal nie dostałam żadnej odp.. Odpisujesz tylko na wybrane wiadomości czy o co chodzi? Po prostu chciałbym to wiedzieć, bo może czekam na marne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyluzuj dziewczyno :)

      Usuń
    2. Ja tylko grzecznie spytałam, przecież nie napisała, że Marta ma mi odpisywać po jednym dniu. Chce po prostu wiedzieć, czy zawsze tyle czeka się na odpowiedz :)

      Usuń
    3. wiele razy mówiała mże odpisuję jak mam czas.

      Usuń
  28. dlaczego nie wyświetlają się te zaznaczniki, które umieściłaś pod zdjęciami: sukienka StaffByMaff i Michał Bekisz-SzokLok? bo chciałabym wejść na ich stronki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczcie wulgaryzm, ale no ją pier..e czlowieku jak nie ma linka do strony to tak trudno wpisać w google nazwę sklepu (staffbymaff) ? Idiota. Idiota everywhere

      Pozdrów Marta sto lat ;D

      Usuń
  29. Marta,

    Bardzo dobry post ;) To, że opowiedziałaś o szkole to i tak myślę, że większość ludzi będzie ponownie o to pytać :P

    Co do zdjęć.. Piękne. Cuki, wie gdzie najlepiej się ułożyć do snu :D

    Pytanie ode mnie i 2 propozycje co do Vloga.

    Pytanie: Wiadomo, że jesteś osobą rozpoznawalną i w ogóle. Dlatego chciałem się spytać czy miałaś jakieś zabawne sytuacje wiążące się z osobami, które Cię rozpoznają gdzieś na mieście? ;)

    A 2 moje propozycje co do Vloga.
    Wiem, że robisz posty, v-logi wedle swojego uznania ale przeglądając niedawno całego bloga od początku nasunęły mi się dwa pomysły :)Teraz masz trochę czasu na odpoczynek to może i spróbujesz :)
    1. Z którymś z postów wspominałaś o grze tanecznej na PS-a i jest ona według Ciebie mega. Może zaprezentujesz swoje umiejętności? ;P
    2. Gdzieś tam wrzuciłaś video ze śpiewem "Metronomy - Corine". Szczerze bardzo mi się to spodobało i fajnie Ci to szło :D
    Nie wiem czy słyszałaś o stronie: www.karaokeparty.com Wejdź i obczaj o co tam się rozchodzi. Można się przy tym naprawdę fajnie pobawić i też jest to pomysł na vloga. Można sobie pośpiewać razem z Twoimi fanami :)

    Wiadomo, że w tym wszystkim chodzi o dobrą zabawę a Tobie twórczości, kreatywności oraz szaleństwa nie brakuje ;)

    Trochę się rozpisałem ale myślę, że warto.

    Pozdrawiam Ciepło!

    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  30. genialny mixik, prosimy częściej! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszyyystkiego najlepszego Marta!
    Dużo, zdrowia, spełnienia marzeń, wszystkiego dobrego, zapału do pracy nauki, żebyśmy jeszcze Cię dłuuugo dłuuugo podziwiali na ekranie w wielu produkcjach!!
    Pozdrawiam
    MartaR

    OdpowiedzUsuń
  32. najlepszego :) piękne zdjęcia, a Twoje vlogi są po prostu świetne! pozdrawiam, trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spełnienia marzeń Martuś!!!:) i żebyś nigdy nie przestała do nas "gadać":D i pisać bloga:) Odpoczywaj po sesji póki możesz, ja odpocznę dopiero po piątku :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  34. ile masz tatuaży i jakie ? ;)
    Wszystkiego najlepszego ;* dużo miłości do końca życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny Vlog życze porządnego rozkręcenia.. I lov Cuki :))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze, jak Cię widzę w na wspólnej albo tutaj to się cieszę :D dajesz mi taką taką pozytywną energię i w ogóle :D fajnie byłoby znać Cię trochę bardziej niż tak, jak teraz :D mimo to, że jestem chłopakiem to i tak tu chętnie zaglądam i z wieeelką chęcią oglądam Na Wspólnej :D Pozdrawiam ciepło! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja życzę spełnienia marzeń, bo to chyba najważniejsze :*

    Karotka

    OdpowiedzUsuń
  38. ta fryza jest total genialna!, ten koleś z salonu jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne foteczki :)
    ładnie Ci w takim odcieniu szminki !
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  40. zauważyłam, że masz tatuaż na żebrach. bardzo bolało? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nienawidzę Cię! właśnie miałam siadać do nauki a tu post!;p

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystkiego najlepszego, pozaliczania wszystkich przedmiotów, dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga, dużo szczęścia i spełnienia najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jestescie tacy kochani, ze nie moge przestac na was patrzec! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń, Majka z Marleną.

    OdpowiedzUsuń
  45. miłości :* !!

    OdpowiedzUsuń
  46. opowiesz w następnym vlogu o swoich tatuażach? całus, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Marta! Życzę Ci wiele sukcesów i radości na każdy dzień!;) nigdy się nie poddawaj i spełniaj swoje marzenia! Prowadź dalej bloga, internet ma tą wadę, że ludzie pod przykryciem piszą rzeczy, których nie odważyliby się powiedzieć i wylewają swoją złość i nienawiść na innych. Nie przejmuj się. Blog jest świetny.
    Ściskam mocno!
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  48. Martaa, jesteś superfajną, zwyczajną dziewczyną i cieszę się bardzo, że natrafiłam przypadkowo na twojego bloga, bo wciągnęłam się i obejrzałam już chyba większość filmików (wszyscy wiemy że podczas sesji trzeba coś robić, jak nie oglądać żubry, to śledzić blogi, a podczas sesji na prawie to już w ogóle).A tak przy okazji, widziałam cię chyba gdzieś w okolicy tenta na openerze :D Jak ci się podobało, byłaś już wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  49. SKĄD TEN CUDNY CIEPŁY SWETEREK? TEZ TAKIEGO POTRZEBUJE A JESTEM TAKI ZMARZLUCHEM:) pOZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! świetny sweter! ;)
      Pozdrawiam
      Jagoda

      Usuń
    2. Reserved, przecena 49 zło

      Usuń
  50. Czy może mi ktoś powiedzieć czym jest ten przedmiot (elektryczny papieros?) który mam Marta na kilku zdjęciach w ręce???

    OdpowiedzUsuń
  51. pozdrowienia z Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzięki za pozdrowienia!!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń, dużo szczęścia i wytrwałości w prowadzeniu bloga :) :*
    P.S. Filmik od nas coming soon!

    Judyta&Magda

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, sweter jest mistrzowski. można wiedziec skąd?
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to szybko się zmechaci:(

      Usuń
    2. polecam golarki do swetrów :)

      Usuń
  54. :) Wszystkiego najlepszego ;)

    Poza tym, obserwuję blog od daaawna i uważam, że to świetne, że dalej pozostajesz sobą bo to widać.
    Też studiuję i jestem w trakcie sesji :( wolałabym już też usiąść na kanapie i poodpoczywać.. ale niestety, coś za coś.

    Trzymaj się. Pozdrawiam :)

    Twoja imienniczka.

    OdpowiedzUsuń
  55. To mój pierwszy komentarz, chociaż zaglądam tu od dłuższego czasu :) Marta - życzę Ci wszystkiego dobrego, szczęścia, radości i dużoooo zdrówka bo to najważniejsze! :) trzymaj się, pozdrawiam ciepło :*

    ps. jak znajdę chwilę, to zrobię filmik, w którym pogadam do Ciebie hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. wydajesz się naprawdę fajną dziewczyną, nie schrzań tego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Martuś a Ja mam ogromną prośbę, pisałaś kiedyś o schronisku z którego adoptowałaś psiaki, możesz podać namiary oraz czy twój psiak to parson russell? Jest taki kochany, jestem nim bardzo zauroczona. Pozdrawiam Ps. Świetny blog i filmik

    OdpowiedzUsuń
  58. Od zawsze śledzimy Twoje wpisy, jesteś dla nas wielką inspiracją, najlepsze są vlogi :)
    My ze swojej strony zapraszamy na naszego nowego bloga którego warto obserwować, bo wkrótce u nas konkurs!
    http://hedonistic-llamas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne zdjęcia, a filmiki są niesamowite! jesteś piękna :)

    www.rouges-roses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. grubasek z ciebie.. ale słodki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którym miejscu Marta jest gruba? Sorry, ale chyba jesteś niedowidząca albo masz halucynacje. Ona ma figurę idealną.

      Usuń
    2. Z tą figurą idealną to nie przesadzaj...

      Usuń
  61. wszystkiego co najlepsze :) uwielbiam Twojego bloga. nie zmieniaj sie bo jestes mega pozytywna i otwarta osoba i nie przejmuj sie hejterami. zawsze sie jacys znajda, standard :) buziaki i prowadz dalej bloga w tak naturalny, chillowy sposob jak dotychczas :* buziaki! A.

    OdpowiedzUsuń
  62. aaa, zawsze czekam z niecierpliwością na twój post.
    Zdjęcia mega ;D
    Jeszcze raz Sto lat ;*
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, mam nadzieję, że odwiedzisz :))
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. hejo:)
    wszystkiego najpiekniejszego w zyciu z okazji urodzin:*:D
    jestes swietna...uwielbiam czytać twojego bloga... co prawda to mój pierwszy komentarz...ale nadrobię:P świetny filmik... oby takich wiecej:D są ekstra....
    przytulaki z okazji urodzin:D udanej imprezki urodzinowej:D
    ps. nie martw się głupimi komentarzami...takie zawsze są....to oszołomy:P

    maryśka

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam cie za naturalność i miłość do zwierząt!!

    OdpowiedzUsuń
  65. hej ;) moze w nastepnym filmiku opowiesz jak sie uczysz tekstu do NW? pokazesz egzemplarz scenariusza i pogadasz o tym jakie sa twoje sposoby na opanowanie roli.
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  66. ja nie widzę tu żadnych hejtów a że ktoś napisał że grubasek to chyba nic złego.. akurat Marta do szczupłych nie należy nie ma się co oszukiwać, ale wydaje się być w porządku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ty pieprzysz! Marta do szczupłych nie należy.. tak się składa, że dziewczyna ma ładną, szczupłą kobiecą figurę. Może z powodu dużych piersi jej proporcje wydają się być trochę zaburzone, ale absolutnie na powiedziałabym, że Marta ma 'więcej ciałka'..

      Usuń
    2. Najważniejsze, że Marta na to ciało nie narzeka i jej narzeczony też.
      Ta biała sukienka jej nie pasuje wg mnie.
      Marta fajnie wyglądasz w luźnych ciuchach i bez ostrego makijażu :)

      Usuń
    3. ktos sie bulwersuje.
      chude sa modelki ktore wygladaja okropnie same kosci
      a figura Marty jest normalna ani za chuda ani za gruba.
      I to jest wlasnie fajne, miec troszke ciala a nie same kosci.

      Usuń
    4. To się w głowie nie mieści jak dzisiaj ludzie mają wypaczone poczucie kanonu piękna. Marta jest mądrą, piękną, szczupłą dziewczyną. W dodatku obdarzoną przecudownym biustem. Zestawienie idealne, ale zawsze znajdą się jakieś zakompleksione i zazdrosne malkontentki.

      Marta, kocham Cię! Ożenię się z Tobą, jeżeli zechcesz;)

      Padam do nóżek Twych,
      Leszek Nieleszko

      Usuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. moja dzisiejsza rozmowa z mamą jak wrociłam z imprezy:
    mama: mam nadzieje, ze tam chyba nic nie cpałaś!
    ja: pewnie, ze tak a co?
    mama: no nie no dziecko tu nie ma żartow
    ja: co nasłuchałas sie jakiejs histori znajomej koleżanki siostry twojej babci?
    mama: no nie no, ale widziałaś co sie dzieje z Olą z "Na Wspólnej"

    Marta teraz przez Ciebie będzie chodziła i mi truła, żebym tak nie skonczyła! Ale i tak Cie kocham i wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhaaha Moja też do mnie to mówiła :D:D ja jej mówię że codzinnie rano wciągam ;):D to idzie i mówi 'dobra dobra, już nawet Ola...'

      Usuń
    2. Jak można oglądać Na wspólnej?? Powiedzcie mi, przecież to jest strasznie denne....

      Usuń
  69. Świetne stylizacje i zdj ;))
    Pozdrawiam, lurienandkaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetna z Ciebie dziewczyna! Czytam Twojego bloga od niedawna,ale już wzbudziłaś we mnie sympatie :)) Od razu zapisuje go w zakładkach i codziennie bede sprawdzac,czy nie pojawiło się coś nowego. Pozdrawiam z Wroclawia,buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  71. jestes prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo lubie twojego bloga i wydajesz sie sympatyczna osoba :) iiiii masz świetne wlosy dlatego chciałam sie zapytać czy stosujesz jakiś specyfik który powoduje że twoje wlosy tak szybko rosną?! Pamiętam cie w serialu w krótkich wlosach tak niedawno :) Pozdrawiam ,Magda xxxx ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jesteś bardzo sympatyczną i piękną kobietką! tak trzymać:) nie zmieniaj się :)btw. sukienka StaffByMaff okropna !;p Taki mocny makijaż zdecydowanie Ci nie pasuje + uczesanie!WRĘCZ postarza :) subtelność i delikatność to dodaje Ci uroku. Wszystkiego dobrego! dużo miłości i szczęścia z Twoim narzeczonym :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, sukienka straszna :D

      Usuń
    2. zgadzam się! każdy w ten sukience wygląda nieciekawie.

      Usuń
  74. Jaki ten piesek jest kochany!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  75. Ponownie Karolina się odzywa - Przepraszam, przed chwilą pytałam o Mikołaja, a dopiero trafiłam na ten filmik, musiałam go jakoś pominąć. ;))

    OdpowiedzUsuń
  76. Podoba mi się to, że ciągle eksperymentujesz z wizerunkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palant jesteś! Pamiętaj o tym! Już czytam nie raz twoje koment i palant do kwadratu jesteś!!

      Usuń
    2. wdech wydech

      Usuń
  77. Świetna stylizacja do sesji. Mam nadzieję, że kiedyś pokażesz jej efekty. :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ka.!

    OdpowiedzUsuń
  78. Po prostu zakochałam się w Twoim piesku :D:D wymiatacz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jaaaa też! Mam już psa, mam kota, ale jeszcze takiego jak Twój do idealnego 3jką brakuje!:D

      Usuń
    2. Hej Marta, dopiero pierwszy raz przeglądam Twojego bloga i od razu zakochałam się w Twojej suni! Wiem, że na pewno już gdzieś o tym mówiłaś/pisałaś, ale może ktoś wie lub Ty odpiszesz, czy to jack russell terier? czy nie sprawia Ci dużo problemów w mieszkaniu, tzn. nie psoci, gryzie? Dużo potrzebuje zabawy i ruchu?
      dziękuję za odpowiedź!
      Paula

      Usuń
    3. to kundelek ze schroniska, czy jakiejś fundacji pomagającym zwierzakom o ile dobrze pamiętam.

      Usuń
  79. Jesteś OKROPNIE UROCZA! :) Lubię jak do Nas gadasz, lubię słuchać kogoś kto jest podobny do mnie... Szkoda, że nie można wejść do monitora i tam z Tobą pogadać, pobyć, poznać się - zabrałabym Cię na narty :) achhh! W ogólę jeździsz?! Odwiedzasz czasami inne blogerki?!

    OdpowiedzUsuń
  80. jaka to rasa Twojego psiaka?:)

    OdpowiedzUsuń
  81. gdyby mój facet zrobił sobie zdjęcie z rąsi przed lustrem...... O CO KAMAN?

    OdpowiedzUsuń
  82. ale masz cudnie, że już po sesji jesteś:)
    kurczę, ja jeszcze sobie poczekam :)
    no nic, to udanych ferii w takim razie życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. mogłabyś w którymś z vlogów zrobić podsumowanie zakupów internetowych i np. podać 10 najlepszych stronek ? ;) Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie przejmuj się ludźmi, zawszę będą gadać ;) Nie mają co robić i tyle. Od niedawna czytam Twojego bloga,wcześniej jedynie kojarzyłam Cię z serialu. Dobrze, że mimo tego pozostajesz sobą;) jesteś sympatyczną dziewczyną. Zazdroszczę, że już po sesji, mi jeszcze dwa egzaminy zostały, a że to moja pierwsza sesja to też większy stres ;d Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. A ja mam pytanie w zupełnie innym klimacie (dosłownie! :P): gdzie dokładnie jeździsz nad polskie morze i czy polecasz jakieś pokoje do wynajęcia/pensjonaty/tanie hotele? Chciałabym w tym roku wybrać się tam i wypocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  86. oo jak miłoo...Ja w czerwcu skończyłam FOTOSPOKOJNA :) A to nie daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej, ponawiam komentarz : ) Jesteś typem imprezowiczki? Lubisz kluby, puby albo domówki? : )

    OdpowiedzUsuń
  88. zrobisz sobie jeszcze grzywkę?

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam twoje filmiki jesteś taka urocza ! pozdrawiam :)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  90. MACIEK NIE DENERWUJE SIE ,ŻE SIE CAŁUJESZ I OBŚCISKUJESZ Z INNYMI W TV?
    PLUS CZY ON POCHODZI Z ZAMOŻNEJ RODZINY CZY MA DOBRĄ PRACE? SKORO KUPUJE CI DROGIE RZECZY ITD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BOŻEE.. Marta, to chyba jeden z tych kretyńskich komentarzy o których mówiłaś:)

      Usuń
    2. Tak, pochodzi z zamożnej szlacheckiej rodziny, ma własną służbę i zamek. Dodatkowo słyszałam, że zarabia więcej niż dyrektor banku, ale wszystko przepuszcza na słodycze :)

      Dobra - dopiszę, że to ironia, bo jak czytam te durne komentarze, to obawiam się, że nie wszyscy by obczaili...

      Usuń
    3. ale co robi Maciek? moze napiszesz po jakim jest kierunku? i ile ma lat?:)

      Usuń
    4. To jest blog o Marcie, kuchni i modzie, a nie o Maćku. Jakby chciał, żeby ktoś o nim coś wiedział założyłby własnego.

      Usuń
    5. Marta chyba komuś ty się spodobał Twój chłopak haha :D
      Pozdr. dla Maćka :P

      Usuń
    6. nie podoba mi sie umacie nie obrazajac go ma dziny ksztalt twarzy jak buldożer xd po prostu ciekawi m ne to nzasze myslalam ze to ty n za wszystko placisz wiec pytanie dotyzy tak jakby marty

      Usuń
    7. blog nie o Macku, ale jest jej chlopakiem czyli czescia zycia to ciekawi ludzi co robi itp.
      Tak samo jak pytacie o pieska czy krolika Marty.
      Wiec moze napiszesz po jakich studiach jest Maciek i gdzie pracuje? tzn wiemy ze w banku ale jako kto? :)
      Plnujecie miec bobasy? :)

      Usuń
    8. Maciej poczułeś się jak zwierzak?

      Usuń
  91. hej:) bardzo podoba mi się Twój blog, ale mam pytanie bo kiedyś jak wrzucałas filmiki to normalnie mi działały a od jakiegoś czasu już mi nie działają po prostu się nic nie wyświetla, dlatego nie wiem czy możę jakiś powinam sobie program zmienić czy co zrobić żebym mogła sobie oglądać co wrzucasz? nie wiem czy ktoś ma jeszcze taki problem?

    OdpowiedzUsuń
  92. bardzo się ciesze z tego vloga. interesowało mnie na jakim jesteś kierunku. teraz już wiem. trochę śmieszne, że ludzie pytali się Ciebie co mają robić, jakie prace itp., skoro wszystko można bez problemu sprawdzić :p ... bardzo ładne zdjęcia, nie podoba mi się tylko ta sukienka czarna.

    P.S. Uważam, że bardzo ładnie urządziłaś mieszkanie ( oglądałam ostatnio twój vlog o mieszkaniu i zapomniałam dodać kom.) ;)A i nie przejmuj się negatywnymi komentarzami! :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  93. a ja zamawiam sobie post o Cuki :) Bardzo bym chciała poznać całą jej historię i zobaczyć więcej zdjęć i filmów :D Pozdrawiam ciepło
    Kejt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj na jednym z vlogów :) było :P

      Usuń
  94. Boże Marta jak ja Cie uwielbiam! Trzymaj sie cieplutko!:)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  95. Dużo masz tatuaży?:) Dostrzegłam jakiś słabo rzucający się w oczy na boku na wysokości zaraz pod biustem.

    OdpowiedzUsuń
  96. http://youtu.be/MY3xE1M3IYI ładna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  97. widzialam ciebie i twojego chlopaka w promenadzie ok 19 we wtorek, szliscie do jakiegos bocznego wejscia, chyba na parking, chcialam podejsc, ale balam sie jak to odbierzesz.. mozesz powiedziec co tam robiliscie?:) moze powiesz o tym na vlogu jak odnosisz sie do ludzi ktorzy podejda, to nastepnym razem sie odwaze;d :* buzka

    OdpowiedzUsuń
  98. czy mieszkanie jest twoje, Maćka? czy wynajęte? bardzo ladnie tam masz. w ogole jestes super dziewczyna, nie zmieniaj sie, bo jestes przefajna :D ps jak caluje daniel z nw??:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tez ciekawi mnie czyje jest mieszkanie plus czy o macka pisza jakies dziewczyny:D?

      Usuń
  99. fajna babka z Ciebie ;) ^

    OdpowiedzUsuń
  100. Skąd spodnie/legginsy (?) z drugiego filmiku? One są srebrne, dobrze widzę? :)

    Pozdrawia
    Paulna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie dresowe http://www.facebook.com/majorswear?group_id=0 T.

      Usuń
  101. Ojej też było mi mega mega miło Cię poznać :) Mam nadzieję że jeszcze nie raz się spotkamy i będziemy mogły już na spokojnie pogadać :) A pro po tatuaży możesz je pokazać ? :) A do innych Marta jest naprawdę mega mega miła i myślę że jak ją gdzieś spotkacie to na pewno możecie podejść i poprosić o autograf :)

    A co do hejtów to sprawia o wam przyjemność że ją tak hejtujecie? Nie macie swojego życia zazdrościcie jej tego że ona coś w życiu osiągnęła ?
    Pozdrawiam Lidka (z ddtvn)

    OdpowiedzUsuń
  102. nie ćpiej tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  103. mam nadzieję, że w przyszłym poście pokażesz nam co dostałaś na urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takkk! :)
      Prosimy :)

      z pozdrowieniami Marta

      Usuń
  104. super zdjecia !!
    http://joannasylvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. SUPER FILMIK MIX!!!!!!!!!!! a piosenka genialna idealna, można wiedzieć jaki tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  106. powiedz Maćkowi, żeby nagrał filmik, jak śpiewa hymn naszego starego liceum - "my od maczka, my z tej szkoły" :D

    OdpowiedzUsuń
  107. Fajne zdjęcia i filmiki :) Ale Tusk i tak musi odejść ;p Chce nas okraść z naszych polskich złotówek i wprowadzić do euro-strefy. Marto wypowiedz się w vlogu a i składam najszczersze życzenia byś dalej była taka megggaa FAJNA!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  108. aaaaaaaaaaaaaaaaa jesteś przepiękna ;* duzo sukcesów. I pozytywnych mysli na kazdy dzień ;) Karu

    OdpowiedzUsuń
  109. TADZIO MISTRZYK <3 i Twój Maciuś :D jest takim słodziakiem :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  110. Uwielbiam Twojego Psiaka!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Zastanawia mnie czy masz chlopaka i co studiujesz ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież widzisz, że Marta ma Maćka i studiuje na ASP. Czy to tak trudno dostrzec, skoro wszędzie jest to napisane oO

      Usuń
  112. Zapraszam na wyprzedaż biżuterii! :)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=11191185

    OdpowiedzUsuń
  113. http://www.aptekaslonik.pl/images/prod/5214/skrzypo-vita-1xdziennie-tabletki-42tabl.jpg
    to Ty Marta?

    OdpowiedzUsuń
  114. prośba o wsparcie : https://www.facebook.com/events/297506273705095/?ref=22

    OdpowiedzUsuń
  115. Ola, jesteś spoko. Tzn wiem, że nie masz na imię Ola, ale co z tego, skoro i tak jesteś spoko. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  116. Marta! Tak dawno mnie tutaj nie było - dużo się pozmieniało od mojej ostatniej wizyty. Wszystko utaj jest świetne, uwielbiam Twoje vlogi - bardzo fanie powiadasz. Od momentu mojej ostatniej wizyty tuta przybyło Ci mnóstwo fanów, mam nadzieje, że z dnia na dzień będzie ich jeszcze więcej. Tymczasem ja z onetu przeniosłam się na blogspota i znajdziesz mnie tutaj:

    www.no-more-surprises.blogspot.com
    Wszystkiego co najlepsze!
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  117. Przepraszam za to pytanie ale ile mniej wiecej moze wazyc Marta? Wydaje mi się, że ma idealna figure, a ja sie odchudzam i chcialabym miec taką. Zastanawiam sie ile ma wzrostu i ile mniej-wiecej wazy Marta? Prosze o odp baaardzo mi zależy !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Yyyyyyy.... Aha. Ok. Głupia.

    OdpowiedzUsuń
  119. Już niedziela, a ty nadal nic nowego nie dodałaś... A mówiłaś, że posty będę częściej dodawane :((

    OdpowiedzUsuń
  120. ganiana fryzura!
    a śniadanko prawie jak angielskie, chyba sie nie myle prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  121. fryzura bajka i ogólnie look :)

    OdpowiedzUsuń
  122. tulipany i biagietki <3 super! nic, tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Co do tego medialnego szumu na temat twojego biustu... SĄ CUDOWNE! Nie zmieniaj ich i nie przejmuj się niczyją opinią! Niejedna kobieta ci ich zazdrości! Jesteś piękna oraz naturalna i tak trzymaj :*

    OdpowiedzUsuń
  124. wybralabys pieska ze schroniska czy kupila rasowego?

    OdpowiedzUsuń
  125. Pozdrowienia z Łodzi i spóźnione życzenia urodzinowe. O urodzinach dowiedzieliśmy się z bloga. Pozdrowienia dla rodzinki. Wszystkiego dobrego.
    A,T, i J.

    OdpowiedzUsuń
  126. Marta!!
    Proszę napisz skąd jest ta piękna biała sukienka. Być może przegapiłam jakiś post w którym pisałaś o niej, ale nie śledzę zbyt często Twojego bloga. W tym momencie żałuję.. jest po prostu nieziemska.
    Czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
    Mariola.

    OdpowiedzUsuń
  127. Śliczne zdjecia ! Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Ale fajowo ze studiujesz na asp ! :D Zanim obejrzałam filmik ,bylam przekonana ze studiujesz prawo czy cos w tym stylu , a tu niespodzianka :D super super super

    OdpowiedzUsuń
  129. Oj, Marta. Zesrałem się na Twój widok. W majty.
    ŚCISKAM, M

    OdpowiedzUsuń
  130. blog i vlog są super :D też wybieram się na ASP w Warszawie, mam nadzieję, że jakieś filmiki w tym temacie się jeszcze pojawią : ))

    OdpowiedzUsuń