piątek, 22 marca 2013

Halo!
Jak się macie? ja już nie mogę doczekać się wiosny, słońca, ciepła! Ta zima jest już zdecydowanie za długo. Potrzebuję energii!
Wstawiam instagramowy mix i vloga.
Buziaki T !

08q2oh on Make A Gif, Animated Gifs
make animated gifs like this at MakeAGif

/czapka mushi/







255 komentarzy:

  1. Jak zawsze fajny post, przepis dodaj koniecznie, z kąd jest ten sweter luźny ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bluza, ze Stardivariusa. T.

      Usuń
    2. Mega musze poszukac .

      Usuń
    3. bluzy już nie ma bo to z kolekcji zimowej z ubiegłego roku

      Usuń
    4. Marta sprzedaj mi ta bluuuze! ;]

      Usuń
    5. dzięki, tak właśnie myślałam ale no nic bede w przyszłości szukac czegoś w tym stylu,a narazie byle do wiosny i lata!

      Usuń
  2. ehh zazdroszcze tego spania do 10:) mam nadzieje, ze sie nie przejmujesz komentarzami odnosnie wizyty u kw. jak dla mnie bylo swietnie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładną mamy zimę tej wiosny ;)
    ostatnio jadłam pyszną zupę krem ze szpinaku! genialna! :)


    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nothing special

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm jestem ciekawa tego przepisu, może spróbuję i wyjdzie coś fajnego bo póki co jadłam raz naleśniki ze szpinakiem w jakiejś knajpie i były okropne:(
    i przez to zdjęcie nabrałam strasznej ochoty na nutellę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśnik może być sycący, a nie syty :) Zjadacz będzie syty :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki będę pamiętać ;)
      T.

      Usuń
    2. czesto popełniasz błędy jezykowe... czy jako aktorce nikt nie zwraca Ci na to uwagi?

      Usuń
    3. Spokojnie. Każdy popełnia błędy/przejęzyczenia. No może z wyjątkiem polonistów.

      Usuń
    4. nawet i polonistom się to zdarza, więc myślę, że nie ma się co czepiać, zwłaszcza, że to blog 'na luzie' a nie ściśle językowy, gdzie na każdym kroku trzeba się pilnować :)

      Usuń
    5. dokładnie, nawet polonistom się zdarza, wiem co mówię :)
      pozdrawiam :) Karolina

      Usuń
  7. Fajnie, że odniosłaś się do licznych wypowiedzi na temat Twojego występu u Kuby. Bardzo nam wszystkim jest przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta wlasnie..

      Usuń
    2. a po co miała się odnosić, każdy ma swoje zdanie na ten temat a o wrażeniach po występie u niego już opowiadała, więc dajcie już sobie z tym spokój

      Usuń
    3. w sumie nie ma się czym chwalić, ja na jej miejscu bym nie weszła na tego bloga przez miesiąc

      Usuń
    4. hehehe ja bym sie w ogole nie pokazywal.

      Usuń
    5. i tak by nikt nie chciał na was patrzeć i słuchać więc nic straconego

      Usuń
  8. Fajny mix i filmik :D Czapa rewelacja ;) Heh co do pogody to ja już jutro od niej uciekam :D Bluzka z Salvadorem jest genialna, gdzie kupiłaś?
    Ps. oglądałam Cie u wojewódzkiego, bardzo mi sie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. filmik świetny jak zwykle, a w zdjęciu Cuki i Jacusia się zakochałam :)
    p.s. mimo, że jestem za granicą to udało mi się obejrzeć Twój występ u Kuby, byłaś mega naturalna, a że u Kuby nie da się nic ukryć musisz być naprawdę fajną osobą ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie czemu na większości zdjęć robisz usta 'w dziubek'? Wygląda to infantylnie i nienaturalnie. Nie potrafisz się normalnie uśmiechać tylko musi być ten dziubek? Przejrzyj swoje zdjęcia tak obiektywnie i sama zobacz.Lubię Cię bardzo i śledzę Twoją karierę z zainteresowaniem, piszę obiektywnie to co widzę.
    Pozdrawiam serdecznie
    A.K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dzióbek jest wszędzie

      Usuń
  11. A ja mam pytanie,czy teksty, których uczysz się do ''Na Wspólnej '', uczysz się ich na ostatnią chwilę, czy może od razu jak je dostaniesz, łatwo wchodzą, czy może musisz nad nimi posiedzieć? ;) pzdr Ewelina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam pytanie;) też interesuje mnie kiedy dostajesz scenariusz, tzn na jaki czas przed kręceniem danej sceny i np. ile czasu zajmuje Ci się jego nauczenie i jak to roisz, czy Maciek Ci w tym pomaga i razem ćwiczycie?;)

      Usuń
    2. o wlasnie, tez mnie to ciekawi...:) mnie osobiscie ciezko wchodzi cos takiego, ale jak sie naucze i wejde na scene (albo porzed kamera) to stres mnie zzera ze albo nie dopowiem jakiejs kwesti albo cos przekrece,,, ;/

      ks

      Usuń
  12. Jak zwykle super !!!
    Czyżby to były Twoje plany o których wspominałaś a byłaś dość tajemnicza??http://www.tvn.pl/showbiz/wierzbicka-reporterka-dzien-dobry-tvn,80839,1,0,0.html

    Ja czekam na przepis pizzy domowej, ale na naleśniki również! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym nauczyłabym się jakiś nowych przepisów a jak są smaczne i ze szpinakiem to już w ogóle :) wieć czekam na te i inne inspiracje kulinarne Pozdrawiam z nad morza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. sledze twojego bloga, jest całkiem przyjemny, ubierasz się fajnie, jestes interesujaca osoba ale twoje vlogi sa straszne, wieje nuda i tandeta, gadasz jak male dziecko, jestes słodka że aż przesłodka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doookładnie, nuda, zajmij się we vlogach czymś konkretnym, błagam!

      Usuń
    2. prawda, pare miesiecy temu znalazlam Twojego bloga, przeczytalam wszystkie wpisy i ogladnelam wszystkie filmiki i moja konkluzja jest taka, ze bardzo chcesz miec sie czym dzielic z fanami ale tez malo zdradzasz bardziej prywatnych i osobistych informacji co akurat mi sie podoba. Wnioskuje, ze masz swiadomosc, ze zycie publiczne a zycie prywatne nalezy rozgraniczyc, ale prowadzenie bloga do czegos zobowiazuje. ostatnio nie znajduje tu nic interesujacego. kazdy filmik zaczyna sie tak jakbys robila go bardziej z poczucia obowiazku, aby regularnie sie cos pojawialo na blogu niz z powodu przekazania czegos konkretnego. absolutnie popieram poprzedni wpis, dziobki sa mina ktorej jest za duzo, zrobiony raz i drugi moze byc smieszny, ale za kazdym razem.. to wyglada pokracznie
      trzymam kciuki za pozostanie naturalna i rozsadna, licze na jakies urozmaicenie na blogu. pozdrawiam Cie Marto i licze, ze troche konstruktywnej krytyki nie zostanie zle odebrane

      Anka

      Usuń
  15. podobasz mi się w burgundowej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów będzie się promować w DDTVN, jeszcze jej mało -,-

      Usuń
    2. haha to robi sie śmieszne, przepraszam bardzo ale czy Marta waszym zaniem ma juz sie nie promowac rozwijać , zarabiać.??!! ma teraz siedzieć tylkow NW i was przypadkiem nie denerwować .... może dajcie jej spokój , niech robi co chce i jak chce , możecie oceniać krytykować itd ale mówienie że "nie wiem o czym gadasz, chyba jesteś najarana" to juz poprostu śmiech ..

      Usuń
    3. Ale ona nie promuje się aktorstwem tylko pierdołami...

      Usuń
    4. problem jest taki, twierdzi, ze nie chce byc w tv ani sie promowac a dokladnie to robi....

      Usuń
    5. Właśnie, a to, że cycki ma za duże, teraz w niedziele kolejne bzdety będzie mówić, u Kuby się skompromitowała i nic jej to nie nauczyło. Ja jej życzę jak najlepiej, ale niech do diabła promuje się czymś pożytecznym, aktorstwem, sztuką, czy może czymś związanym ze swoimi studiami, to będzie ciekawe.

      Usuń
    6. Jak już krytykujecie styl wypowiedzi Marty, zobaczcie najpierw jak wy się wypowiadacie :< istnieje takie coś jak konstruktywna krytyka. Po drugie nie oglądajcie jak takie coś wam nie odpowiada. Miło się to ogląda - przemiła aparycja, ten głos - i nawet jeżeli nie zawsze jest to artystyczny charakter wypowiedzi to jak dla mnie - super ! :)

      Usuń
    7. Chodzi o to ze je poczatkowe blogi i vlogi byly calkiem spoko, na luzie i nawet nie bylo po nie widac ze ma zwiazek z mediami bo byla normalna dziewczyna. Ale od momentu sprawy z jej piersiami mam wrazenie ze troche jej odbilo i zaczyna gwiazdorzyc co juz sie robi denerwujace. Ja ja polubilam dla tego ze na poczatku nie zajmowala sie tym zeby zamieszczac pod zdjeciami marek jej ubran itp., blog byl po prostu normalny a teraz byle tylko sie wypromowac, byle tylko ktos podpisal kolejna umowe.

      Usuń
    8. Dokładnie! Wszystko dla mediów, reklamy i innych takich... Ciągle Michał Bekisz, DDTVN, Kuba Wojewódzki i to wszystko o dupie Marynie. Jak patrzę na tego bloga teraz, to mnie skręca. Kiedyś było tu spoko, ale teraz - jeden wielki lans i parcie na szkło

      Usuń
    9. niedlugo playboy, onanisci zacieraja rece !

      Usuń
    10. to ze sama nie odniosla sie do negatywnych komentarzy (co by nie było prawdziwych i popartych argumentami) daje juz wiele do myslenia..
      ona ma totalnie w dupie co kto o niej mysli, wazne zeby bylo glosno i nabijac komentarze. bo przeciez $$ leci... nie wazne co gadaja... byle by gaali.. naszczescie taka droga kariery jaka obrala sobie marta szybko sie konczy dla samego zainteresowanego. jeszcze troche trzeba to przetrzymac i za chwile zniknie jak kazda promujaca sie w taki sposob gwazdeczka. zeby utrymac sie na topie to trzeba cos soba prezentowac i to na pewno nie jest bius.
      dziekuje za uwage.
      zycze milej nocy :)
      anonimowy anonim!

      Usuń
    11. akcja z abażurkiem jako przykrywka piersi - kurwów...

      Usuń
    12. Czy promuje się "aktorstwem czy pierdołami" jak to ktoś napisał, to jej życie i jej sprawa. Zauważcie, że o nowym projekcie dla DDTVN wspominała już dawno więc to nie jest na pewno zasługa programu Kuby Wojewódzkiego ani tematu "biust" nie rozumiem skąd w Was tyle jadu, ale jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. ZAZDROŚĆ!

      Usuń
    13. strasznie jej zazdroscze tego zakłamania :)

      Usuń
    14. a ja kurwów (nie mówi się przypadkiem kurew?) i przyklejonego uśmieszku

      Usuń
    15. ja tez mowie kurew ale to jest cytat ;p

      Usuń
    16. ZAZDROŚĆ LUDZKA! KOMENTOWANIE, CO MARTA ROBI ŹLE A CO DOBRZE. JEZELI WAM COŚ NIE PASUJE, TO NIC WAS TU NIE TRZYMA NA BLOGU. DZIEWCZYNA SOBIE RADZI, WYBIŁA SIĘ, NIECH DZIAŁA. KAŻDA ZNANA/KOJARZONA OSOBA JEST BRANA POD LUPĘ I TAK BĘDZIE, WIĘC MARTA NIE PRZEJMUJ SIĘ! LUDZIE, NAPRAWDĘ DAJCIE SPOKÓJ - JAK OGLĄDAŁAM ODCINEK WOJEWÓDZKIEGO TO TEŻ MYŚLĘ, ŻE NIEZBYT DOBRZE WYPADŁA MARTA, ALE SAMA BYM LEPIEJ NIE WYPADŁA, BO PEWNIE BYM SIĘ MEGA ZESTRESOWAŁA. PATRZCIE REALNIE, JAKBYŚCIE SIĘ ZACHOWALI, A NIE ŻE TERAZ SIEDZICIE W DOMU I JESTEŚCIE TAKIMI PEWNIAKAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      POZDROWIENIA!

      Usuń
    17. TO NAWIĄZAŁAM AKURAT DO KUBY WOJEWÓDZKIEGO, BO DAŁAM JAKBY PRZYKŁAD. NIECH CHODZI DO DDTVN, JAKIEŚ PROGRAMY, BDB!

      Usuń
    18. Zgadzam się z Tobą Karolina!!! Trzeba wykurzyć tych zawistnych ludzi. A blog zapewne jest dla fanów a nie ANTYfanów także czerwony krzyżyk w prawym górnym rogu i nara!

      Usuń
    19. * jak już to kurw. Wróćcie do podstawówki...

      Usuń
    20. kurew również jest poprawną formą. Bynajmniej nie muszę wracać do podstawówki, za to Ciebie odsyłam chodziaż do wikipedii:
      odmiana:
      liczba mnoga: kurwy, kurew (kurw), kurwom, kurwy, kurwami, kurwach, kurwy
      żródło: http://pl.wiktionary.org/wiki/kurwa

      :]

      Usuń
    21. Boże ile antyfanów. LOOOOOOOOOOOOVE MARTA. Każda MARTA JEST .... WARTA.

      Usuń
    22. KAROLINA nie krzycz, bo Cię zamkną w domu bez klamek

      Usuń
    23. Autorko komentarza, Ty lepiej idź i zrób coś konstruktywnego, bo siedzenie tu 24/7 i pociskanie dennymi komentarzami na pewno nie poprawi twojego jakże żałosnego bytu.

      Usuń
    24. Osoba ktora wypowiada sie negatywnie na czyjs temat robi to tylko i wylacznie z ZAZDROSCI!!!! teraz wiemy Marta ile osob Ci zazdrosci!!!:D:D:D
      Dziwie sie tylko ze im jeszcze nie dowalilas, ja bym to juz dawno zrobila tak ze by im szczena opadla!!!! a i biust tez masz fajny nie jedna by chciala taki miec!nic z nim nie rob!!!buziole i trzymaj sie cieplutko!

      Usuń
  17. Nareszcie post! Jak zobaczyłam, że dodałaś to aż się micha ucieszyła :P Proszę dodawaj częściej posty, bo są naprawdę cudne :) Aż Ci zazdroszczę, że masz takie dni, że nie wstajesz rano do szkoły lub pracy...

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, nie wiem czy ktos ci juz polecal, ale odnosnie Twoich problemow z biustem powinnas udac sie na lobby biusciastych-
    http://forum.gazeta.pl/forum/f,32203,Lobby_Biusciastych_.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. modlę się do Buddy żeby się wgłębiła w zagadnienia brafitingu, ale chyba lepiej byłoby żeby przeczytała notkę na stanikomanii albo jakimś innym dobrym blogu, z fotkami porównawczymi, bo to one mają moim zdaniem największą siłę oddziaływania. bo jak ktoś zobaczy sobie takie foteczki "przed" i "po" to w mózgu mu się wyświetla "eureka". a jak widzi forum to sobie myśli "bleeee, tyle czytania, nie chce mi się, to są jakieś bzdury, tryjumy forever" i nici z edukacji.

      Usuń
  19. W Krakowie w nocy spadło sporo śniegu, mamy popołudnie i wciąż sypie... Z jednej strony to bardzo już bym chciała wiosnę, ale nie ma tego złego- jutro jadę na deskę:))

    pozdrawiam pannapaulaanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku:)
    uwielbiam cie:)
    juz sie nie moge doczekać kolejnego posta.
    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zajebiste to zdjęcie z ziewającą Cuki ;) Wyglądacie jakbyście się obydwie z czegoś śmiały :D Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Marta trzymasz/kumplujesz się z kimś z "Na Wspólnej?", z Kasią P. czy też z kimś innym mniej więcej w Twoim wieku?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twojego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. może to nie najlepsze pytanie , ale jaki masz rozmiar biustu ?

    OdpowiedzUsuń
  25. aż chcę z Tobą spędzić dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes super :) pozdrowienia z Australii :) :)

    OdpowiedzUsuń
  27. vlog zwyczajny, ale bardzo miło się go ogląda, taki Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobał mi się twój występ u Kuby ;) Szanuję twoją decyzję, ale jej nie rozumiem ..

    OdpowiedzUsuń
  29. My też już mamy dość zimy:(

    Nawet niemożna poszaleć z otfitami:(
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie mówię STOP zimie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hejka , rzeczywiście zima daje u mnie ma być -18 stopni i nie ja nie zwróciłam uwagi na twoje błędy językowe chyba ktoś ma bardzo wyczulony słuch . Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie sądzisz, że Kuba Wojewódzki potraktował Cię w swoicm programie podobnie jak kiedyś potraktował Iwonę Węgrowską? Pewnie wasza rozmowa była dłuższa i bardziej zróżnicowana tematycznie, ale to jak została zmontowana sprawiło, że wyszłaś na ośmieszoną. Jedyne pytanie to "jak się czujesz ze swoim biustem?", które jest tu powtarzane na sto różnych sposobów. To przykre, bo nie uważam Cię za głupią dziewczynę, ale powinnaś uciąć ten temat, nawet gdyby wasza rozmowa miała trwać w telewizji pół minuty, to byłoby dla Ciebie korzystniejsze, teraz pojawiasz się w mediach tylko w kontekście biustu i wygląda na to, że jest Ci to na rękę, bo sama korzystasz z tych propozycji. To trochę sprzeczne z tym, co tu się starasz przekazać. Jednak ja nie tracę szacunku, obserwuję tylko i się dziwię. Nie traktuj tej wypowiedzi jako "hejtowania", to tylko chęć zrozumienia dlaczego idziesz tą dziwną jakby nie patrzyć drogą. No i jeszcze pytanie odnośnie twojej aluzji do Honoraty Skarbek "Honey". Chyba nie darzysz jej zbytnią sympatią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona nie miala nic innego do powiedzenia. Na kazde inne pytanie odpowiadala tak, nie lub polzdaniami wiec kuba wyczail ze rozmowa na inne tematy sie nie kreci wiec drazyl temat piersi bo o tym jak widac miala sporo do powiedzenia.

      Usuń
    2. No ona nie ogarnęła o co chodzi w tym programie... Strasznie kiepsko wypadła przeklinając, mówiąc o cyckach i obwisłych piersiach swojej siostry... Marto - osiągnęłaś kompletnie dno

      Usuń
    3. Prawda jest taka ,że ten sezon programu to totalne dno . Prowadzący prawie każdego ośmiesza - -takie moje zdanie. Zamiast dowiedzieć się o osobie jakiś ciekawych rzeczy to on porusza sprawy z pudelka ... i nic więcej itp. nie ma swoich pytań, przez co program staje się nudny.
      Jedyne czego się dowiedziałam to to ,że prowadzisz bloga. . .

      Agata Wachlik

      Usuń
    4. Mam podobne zdanie. Nie rozumiem, dlaczego wypowiadasz się na temat swoich piersi. Pomimo tego, że Cię wszyscy o to pytają(a sama chyba rzuciłaś wędkę dziennikarzom, zgadzając się na małe wywiady związane z tym tematem), powinnaś tego unikać. Moim zdaniem, ta sfera, jest sferą prywatną, tylko Twoją, ewentualnie Twojego chłopaka(btw. nie wiem jak on to znosi, że pół Polski mówi o piersiach jego dziewczyny, masakra). Próbuję sobie wyobrazić, co masz w głowie, że tak bezproblemowo o tym opowiadasz, gdyby to jeszcze komuś pomagało, było w słusznej sprawie, ale tak nie jest, nie mam pojęcia po co to robisz... Wydajesz się miłą osobą, ale chyba masz mało do powiedzenia w różnych kwestiach, co widać też po vlogach, w których zawsze zastanawiasz się, co tu jeszcze powiedzieć, o czym 'wam pogadać', bo nigdy nie wiesz, nie jest to zbyt profesjonalne:) popatrz na siebie obiektywnie. Nie jest to hejt, ponieważ lubię Cię i obserwuję:) ale wydaje mi się, że zostałaś stworzona do wyższych celów, niż mówienie o tym, że masz duże piersi, których nie lubisz, mówienie o nowych sweterkach i czapkach i od kilku miesięcy o tym, że chcesz już wiosnę...:) pozdrawiam

      Usuń
    5. To prawda! Ja czekam na post, kiedy Marta zamiast o głupotach zacznie mówić jakieś fajne, ciekawe rzeczy.... Interesuje mnie z czego czerpiesz inspiracje w malowaniu, jacy artyści Ci się podobają (chodzi mi oczywiście o ich twórczość), a także jakie książki czytasz. Coś takie ciekawego, a nie vlog blog trwający 4 min, a ja się dowiedziałam, że wstajesz o 10 i sprzątasz lub jedziesz do rodziców.
      Tina

      Usuń
    6. Przepraszam za literówkę *takiego *vlog
      Tina

      Usuń
    7. Zwróćcie uwagę, że to czytelnicy prosili o vloga na temat jej dnia powszedniego. Dla mnie był to ciekawy temat biorąc pod uwagę, że śledzę Marty życie i chcę ją jak najlepiej poznać. Mnie się akurat bardzo podoba fakt, że ktoś poprosił o przepis na naleśniki ze szpinakiem i Marta od razu postanowiła o nich wspomnieć tak też było np z nachosami. Czy to nie o to w tym wszystkim chodzi? Jeśli ktoś chce dowiedzieć się jakie Marta czyta książki, ogląda filmy czy skąd pasja do malowania to WYSTARCZY DOBRZE PRZEŚLEDZIĆ JEJ POSTY. A co do Kuby Wojewódzkiego to uważam, że on najbardziej inteligentną osobę potrafi ośmieszyć, i tak brawo dla niej że odważyła się tam pójść. Gdybym się miała postawić na jej miejscu też byłabym mega zestresowana. Nie zapominajcie że ta dziewczyna ma dopiero 22 lata i osiągnęła bardzo dużo. Więc zanim kolejny ANONIM postanowi ją obrazić to niech przemyśli przemyśli troche swoje wypowiedzi bo zapewne nie jest to miłe. Daria

      Usuń
    8. Przepraszam bardzo, ale co ona takiego osiągnęła? Ma 22 lata już dobrych parę lat w biznesie, a nie wystąpiła jak na razie w filmie O.o To co < osiągnęła bardzo dużo > ???
      Jeżeli chodzi o książki to jeszcze się na ten temat nie wypowiadała, o filmy nie pytałam, a skąd pasja do malowania- to tylko u Kuby powiedziała, że Salvador Dali ją jara, i tyle w temacie malarstwa.
      Jeśli mogę to zacytuję ,, i tak brawo dla niej, że odważyła się tam pójść" na nie wierzę Mount Everest zdobyła!!! Co za odwaga!!! Oglądam tego bloga już z rok i muszę stwierdzić, że sodówka uderzyła jej do głowy ( nie wiem dlaczego- może biust zaczął jej przeszkadzać) Posty dodaje raz na 5 dni, więc się nie przemęcza
      Tina ( żeby nie było, że kolejny anonimek)

      Usuń
    9. Ja też nie jestem kolejnym anonimkiem, tylko tą od postu: 'mam podobne zdanie. nie rozumiem dlaczego...'. Nie chodzi o to, że Kuba Wojewódzki ośmieszył Martę:) bo nie ośmieszył, tylko wydaje mi się, że jesteś na tyle inteligentna i silna, że możesz po prostu ogłosić, że nie chcesz o tym mówić. To, że Kuba wciąż zaczynał temat piersi, nie znaczy, że musiałaś to ciągnąć, mówiąc sama z siebie o jakiś implantach, jak je nazywasz i inne pierdoły. Chyba czas, by udowodnić, że jesteś inteligenta... Co do komenatrzy moich poprzedniczek, poćwiczcie czytanie ze zrozumieniem, nikt nie napisał, że nic nie można się dowiedzieć o Marcie z jej postów i vlogów, wręcz przeciwnie, super, że spełnia oczekiwania swoich czytelników i wrzuca przepisy, mówi o tym, o co ją proszą, no ale błagam... vlogi o tym: 'hmmm co wy tu wam powiedzieć, w sumie nie wiem...' albo posty: 'nie wiem co mam pisać, nie chce mi się, wrzucam mix zdjęć' ehh...:)

      Usuń
    10. Ej, dziewczyny, nie gorączkujcie się tak, ja (autorka komentarza, który wywołał tę dyskusję) bardzo lubię tego bloga, lubię te filmiki o niczym bo loga każdy prowadzi na takie tematy na jakie ma ochotę, czytają go ci, którzy o tym właśnie co autor pisze, chcą czytać. Nie oceniam Ciebie jako osoby, jednak zachęcam do większej kontroli nad tym z kim się rozmawia i o czym się rozmawia, na ile się pozwala dziennikarzom, bo oni najchętniej zajrzeli by ci do pochwy, żeby zwiększyć oglądalność swojego programu, a nie liczbę osób, które zainteresują się Twoją osobą. W tym programie Kuba pokazał się ze strony starego pierdoły, który nigdy cycków nie widział, a Ty niestety wyszłaś na dziewczynę, która pozwala sobie wejść na głowę, nie walczy o swoją godność. Stąd to moje porównanie do Iwony Węgrowskiej, bo sprawiałaś w programie wrażenie osoby, która nie zdaje sobie sprawy z tego, że ktoś właśnie robi z niej idiotkę.

      Usuń
    11. Uważam tak samo jak osoby nade mną. Darzę Martę sympatią i śledzę jej blog od dawna. Jednak burza, jaka rozpętała się wokół tematu jej piersi zaczyna mnie denerwować. Jakoś wcześniej nie widziałam na blogu, żeby Marta tak narzekała na swoje piersi, teraz nagle chce je pomniejszać... Specjalnie dała mediom temat do dyskusji, żeby było o niej głośno. Znudziła się popularność jedynie z "Na Wspólnej" i sodówka uderza do głowy... Dzięki temu wystąpi w kilku programach, opowiadając o pierdołach, zarobi kasę. Tylko w jaki sposób... Robiąc z siebie gwiazdeczkę jakich wiele. Myśłałam, że Marcie zależy na czymś więcej, niż na takiej taniej karierze.

      Usuń
    12. Tylko po kiego grzyba pieprzy, że nie chce rozgłosu w mediach? Że nie chce zasłynąć piersiami jak Dominika podająca wodę u Kuby? Co za fałsz! Dokładnie to właśnie robi. Lubię DDTVN, ale jeszcze trochę odcinków z nią i przestanę to oglądać. Jeśli zostanie reporterką, to jak dla mnie będzie to największa porażka tego programu. Proponuję, żeby wypowiedziała się w mediach o tym jak przyłapała siostrę/mamę z mężem w sypialni np. Swoją drogą (za chwilę zostanę wyzwana od moherów), ciekawe po co obchodzi święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, skoro nawet nie potrafi się wypowiedzieć, czy jest katoliczką. Mam nadzieję, że nie zrobi posta o swoich świętach ;/

      Usuń
    13. P.S coś Maciej dawno nie zrobił wjazdu ;)

      Usuń
    14. robi anonimowo.

      Usuń
    15. Ale wy bzdety wygadujecie. Na prawdę myślicie, że jej mężczyźnie chce się odpowiadać na Wasze anonimy? Jeśli facet ma choć trochę wartości to pewnie nawet tego nie czyta choćby po to żeby sobie nie zepsuć dnia. Nie interesuje mnie czy Marta te piersi pomniejszy czy nie ale na pewno realizuje się i spełnia swoja marzenia podczas gdy Wy tracicie swój cenny czas na pojerzdzaniu i krytykowaniu innych ludzi na kanapie przed telewizorem. To jest właśnie ta Polska mentalność. Jula

      Usuń
    16. Ale on co chwile się o coś przywala do nas i hejtuje, więc dlatego tak piszemy :)

      Usuń
    17. a skąd to niby wiesz?

      Usuń
    18. Marta nie wiem czy wiesz ale nawet ANONIMA mozna sprawdzic.Napewno dostajesz na poczte powiadomienia o komentarzach na blogu?? w kazdym e-mailu jest podany IP anonima skopiuj go i wklej na strone w tym linku http://ip-lookup.net/

      dalej juz bedziesz wiedziala co robic:D

      Usuń
  33. http://www.photoblog.pl/wollaws/145992965
    haha:D

    OdpowiedzUsuń
  34. ile zarabiasz grając w na wspólnej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. G. Cię to obchodzi ;)

      Usuń
    2. maciek wyluzuj.

      Usuń
    3. Właśnie ile? Dlaczego nikt z aktorów o zarobkach nie mówi? Pewnie za dużo zarabiają.

      Usuń
    4. Poszperaj w necie bo juz gdzies kiedys pisalo jakie sa srednie zarobki na planach roznych seriali za dzien zdjec. Ps. O takie rzeczy nie wypada pytac. I nie tylko marte ale nikogo jesli nie jest jakims twoim bliskim znajomym. Pozdr. Paula

      Usuń
    5. Niech powie ile za granie w tym .......... zarabia. No niech powie... nie wypada pytać, śmiech na sali. Ja bym jej grosza nie dała.

      Usuń
    6. a wy ile zarabiacie???? za malo??? to wescie sie za porzadna robote!!!!
      idzcie do szkoly aktorskiej to tez bedziecie tyle zarabiac!!czemu nie idziecie??bo nie macie talentu i nikt by takich zakalow nie wziol!!!
      to was boli najbardziej,nie???lenie!!!wescie sie do roboty a nie pytajcie innych o zarobki!!!!!

      Usuń
    7. Ej ....Anonimowy24 marca 2013 22:45
      dlatego to nie ty decydujesz o tym kto ma talent a kto nie bo by nikt tej telewizji nie ogladal:D Tobie widac malo placi twoj pracodawca,skoro jej zazdroscisz chyba kiepska z ciebie pracownica:D po zawodowce co?uczyc sie nie chcialo?to teraz masz 1000zl wyplaty!czyja to wina?Marty??Ona ci zawodu ani pracy nie wybierala!!to o co ci chodzi??patrz na swoje zarobki!!a nie w czyjas kieszen!!zal mi Cie!!!

      Usuń
  35. Za ile kupiłaś czapkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marta, czy Ty nie popadasz w jakaś dziwną manierę- 'pozdrawiam od Salvadora"? Cyba, że coś źle zrozumiałam? Jakiś poj...ny się Twój blog robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczyło powiedzieć u Kuby, że Dali ją jara i już od razu w vlogu Salvador z koszulki nas pozdrawia. najs.

      Usuń
  37. Ludzie, ktorzy krytykuja Marte, zajmijcie sie lepiej swoim zyciem, Wasze przykre komentarze nic nie zmienia, tylko sie kompromitujecie. Jak Wam sie nie podoba to po co tu wracacie? Czytajcie i ogladajcie blogi, ktore Was interesuja a nie marnujcie czasu na beznadziejne wypowiedzi tutaj. Sprobujcie sami sie nagrac i wtedy ocencie kto potrafi a kto nie potrafie sensownie mowic i dobrze sie prezentowac. Ja sama sprobowalam zrobic vbloga i wyszedl okropnie, wiec zostaje przy pisaniu:) Darujcie sobie zbedne komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześc MArta. jesteś cudowna.!!
    Powiedz mi z jakiej firmy masz ten sweterek? Bo chyba mam ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mój dzień wygląda bardzo podobnie, kiedy nie muszę nic robić :)
    a dziś w Warszawie słońce!!!!!

    u mnie na blogu, rusza akcja "bądź gotowa na wiosnę/lato" - lżejsze przepisy, motywatory - zapraszam serdecznie!
    www.chilli-choco-latte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. kurde nie wiem dlaczego ale masz cos w sobie co mnie strasznie irytuje... i te male usta...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo...

      Usuń
    2. w następnym odcinku - macie przeszkadzają jej małe usta! nie może przez nie jeść, spać i całować się z Maćkiem! czy wstrzyknie sobie botoks? Oglądajcie następne poranne programy!

      Usuń
    3. masz zryty lep Anonimusie i to mega!!!!! pokaz twoja morde zobaczymy czy jestes idealna a moze idealny,no dawaj!!co masz cycki za male a moze kszywy nos,nosisz mega grube okulary??a moze masz piegi dawaj posmiejemy sie z ciebie!!!zobaczymy czy ci bedzie milo!!!co cwaniaku?!nie pokazesz mordy bo ci odwagi brak chowasz sie za pseudonimem Anonimus i swiecisz!!

      Usuń
    4. Zryty łeb*

      Usuń
  41. Jak zawsze super post! Dodaj przepis koniecznie :)
    Pozdrawiam Magda.

    OdpowiedzUsuń
  42. nie wiem czy jesteś taką "artystką" i "aktorką" żeby śledzić Twój dzień jak robisz kanapki. co by jednak nie pisać, fajnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie śledź w czym problem?

      Usuń
  43. http://aleseriale.pl/gid,11620,img,343811,fototemat.html?ticaid=61047e

    OdpowiedzUsuń
  44. Marta, myślę że powinnaś zablokować anonimowe komentarze, bo nawet dla mnie - Twojej fanki - jest to przykre gdy widzę takie oszczerstwa. Mam nadzieję że Ciebie to nie rusza i pozdrawiam. Trzymaj się ciepło, trzymam kciuki za Ciebie i Twoją karierę. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czemu się nie podpisałaś tylko jesteś anonimowa ;] ?

      Usuń
    2. Chodziło mi o to że nie powinno tu być anonimowych obraźliwych komentarzy, to takie trudne do zrozumienia? Jestem w stanie założyć konto żeby nie czytać tego gówna.

      Usuń
    3. anonimowy czy nie? jaka jest różnica? co ci to da że przeczytasz moje imię i nazwisko albo zobaczysz zdjęcie?
      uważam, że każdy ma prawo wyrazić to co myśli i nie ważne czy jest to pozytyw czy negatyw. wolny kraj.

      Usuń
    4. A co, jeśli ktoś uważa, że poziom tego bloga to istne ...., no co się pytam ? To co ma się podpisywać. Pewnie wiele koleżanek uważa, że to gówno..., a liżą ją za autograf. <3 dla brzydziasiego i spółki.

      Usuń
    5. TAK powinnas sie podpisac jak jestes taka madra a nie chowac sie pod pseudonimem ANONIMOWY czego sie boisz??swojej wypowiedzi??

      Ania!

      Usuń
  45. Do jakich SH w Warszawie chodzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jakiej rasy jest twój królik? Wiem że pewnie pisałaś już 100razy, ale jakoś nie moge znaleźć :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakiego podkładu u bronzera używasz?
    napisz wreszcie proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. W jakim programie przerabiasz tak fajnie zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. nutella MNIAM :) !

    pozdrawiam
    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ludzie nie spinajcie się tak, bo Wam żyłki popękają! Tak strasznie przeżywacie życie (;)) Marty, jakby to było Wasze. Strasznie smutne ;c K.

    OdpowiedzUsuń
  51. chciałabym mieć w przyszłości takie życie jak ty Marta..jak dla mnie idealnie :) pozdrawiam Cię i czekam na nowy pozytywny post:)

    OdpowiedzUsuń
  52. ej a jak wsatwilas te animacje . gif ??? bo ja kopiowalam zrodlo ale kupa wszla ; /

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja też nie mogę doczekać się wiosny br... :-(
    Również miałam królika, a raczej króliczkę :-) Bunia się zwała, ale alergia mnie dopadła i po miesiącach męk i dochodzenia co jest nie tak musiałam ją oddać. Tęsknię z anią buu :-(

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna czapka :* ! http://domalove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Byłam strasznie zniesmaczona Twoimi wcześniejszymi występami w tv, niektórymi vlogami, zdjęciami...
    Muszę przyznać, że... Po dzisiejszym wystąpieniu w ddtvn, gdzie pokazywałaś abażurek, nabrałam wiary w Twoje możliwości. Fajnie się wysławiałaś, chyba bez większych wpadek o ile dobrze pamiętam, naturalnie i OK. Gratuluję, i oby tak dalej, idź w tym kierunku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już gdzieś online występ z DDTVn? ;)

      Usuń
    2. http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/niedziela-w-ddtvn-wnetrze-z-pomyslem-marty-wierzbickiej,80822.html

      Usuń
  56. http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/marta-wierzbicka-robi-abazur,81039.html to ten link, nie ten powyżej, sorry ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. W tym poście a właściwie w vlogu patrzyłam najpierw na włosy a potem na Ciebie i całą resztę! Cieniowanie bardzo dobrze wyszło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Martucha, zapodaj w następnym poście blogaski o dekorowaniu, projektowaniu, o tym co Cię inspirujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. wspaniałe zdjęcia i blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. wrzućcie link do bloga Niki tej u której Marta była z DDTVN. nie mogę go znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam ;)

      Usuń
    2. wejdz na strone TVN!!

      Usuń
  61. zdecydowanie mogłoby być już cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  62. zapraszam do siebie na bloga kurde piszę z gwiazdą :) *.* http://imtwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Fakt, bardzo uparta zima w tym roku i jakoś odpuścić nie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Marta, słuchaj mam nadzieję, że nie przejmujesz się tymi wszystkimi komentarzami, wchodzę na Twojego bloga jakoś może od roku, codziennie sprawdzam czy są nowe notki, z przyjemnością oglądam vlogi, jakoś tak było, że nigdy nie komentowałam, ale jak teraz czytam te wszystkie komentarze to aż nie mogę się powstrzymać. Nie wiem skąd się bierze ta nienawiść wśród ludzi. Tutaj wszyscy są anonimowi to cisną jak się da, każdy myśli, że wie tyle na Twój temat bo obejrzał jeden odcinek KW z Twoim udziałem. Na fejsie jakoś mało kto pisze obraźliwe komentarze. Nawet jeśli odcinek nie wyszedł super, to nie było najgorzej ! Owszem fajnie by się posłuchało o czymś co Cię interesuje, jakie masz dalsze plany związane z kierunkiem studiów itp. ale Kuba sam cisnął temat i zauważcie, że od samego wejścia Marty już zaczął o piersiach. Już dajcie spokój bo nie da się tego czytać. Nie wiem, nie znam Marty osobiście, ale przecież oglądając jej filmiki, aż nie da się jej nie lubić ! Marta, bije od Ciebie taka pozytywna energia, jesteś przemiłą osobą, bądź dalej taka jaka jesteś, rób swoje i nie przejmuj się co tu piszą jakieś zawistne anonimy. Bądźcie bardziej wyrozumiali, ciekawe jak Wy byście się zachowywali jakby przyszło co do czego i mielibyście wystąpić np. u Kuby. Ja się nie dziwie, że zeżarł ją stres !
    I co wam do tego, że lubi trójkąt, już kiedyś była notka na temat tatuaży i T. mówiła, że chciała mieć po prostu trójkąt i tatuaże nie mają jakiegoś szczególnego znaczenia więc nie wiem co jeszcze chcecie usłyszeć.
    Ludzie, do tego piszecie, że niby Marta robi z siebie gwiazdę, wszędzie musi być itp. itd., jak mogła nawiązać do Honi, która jak była w programie to wykazała się inteligencją i czymś tam, no ale co z tego, że może i wypadła lepiej u Kuby, co ona niby sobą reprezentuje ? to właśnie ona ma parcie na szkło, w każdej notce dodaje tylko linki do swoich piosenek, prosi, żeby na nią głosować w konkursach, dodaje linki gdzie można zrobić to, tamto, kupić jej płytę coś tam. Musi być wszędzie i nic sobą nie reprezentuje, a swoją 'sławę' zdobyła dzięki internetowym fanom, który siedzieli i klikali, żeby coś wygrała bo przypominała w każdej notce, a żeby to czasem nie zapomnieli o głosowaniu.
    Także Marta, rób swoje, bądź sobą, chcesz to pomniejsz sobie piersi, bądź szczęśliwa i nie przejmuj się głupimi komentarzami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam ;)

      Usuń
    2. Marta nie ma do czego zachęcać :D

      Usuń
  65. hej Marta wiesz co fajne są te kalosze z papilon ktore kupiłas? takie czarne ...wygladają jak buty botki fajne na deszcze kupiłabym ale nie wiem czy sie opłaca czy są warte czy są wygodne . moze podpowiesz? pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je mam i polecam :) nie dosc ze wygladaja jak botki to jeszcze maja fajnie wyprofilowana podeszwe co sprawia ze sa wygodne (polecam wlozyc do nich dodatkowe wkladki na zimne dni) dobrze sie trzymaja stopy i bynajmniej nie powiekszaja wizualnie stop (tylko tak sie wydawalo na zdjeciach a w rzeczywistosci super) idealne na roztopy :) pozdr. Paula

      Usuń
  66. U mnie dzisiaj -12:/
    Oczywiście obserwuje:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  67. hej, miałam bardzo duże obiekcje gdy koleżanka powiedziala mi, że byłam u Kuby, obejrzałam natomiast na necie, weszłan na Twojego bloga, obejrzałam filmiki i naprawdę jestes bardzo sympatyczną osobą i bardzo fajnie się Ciebie ogląda i słucha ;) pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej Marta:) Tak naprawdę od niedawna zaczęłam przeglądać twojego bloga, psiapsiółka mi go poleciła. Nie za bardzo lubię serial, w którym grasz i byłam nieco negatywnie nastawiona na twojego bloga, w ogóle przed obejrzeniem go :( Jak to mówią " nie oceniaj książki po okładce, przekonałam się i strasznie polubiłam twoja stronkę.. masz świrze spojrzenia na świat i ogółem jesteś naturalna i szczera.. twoje filmiki z chęcią oglądam i słucham. Bardzo fajny blog i życzę Ci dalszych sukcesów i rozwoju kariery :D będę z chęcią śledzić dalszą losy twojego bloga ! <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz prawo jazdy? Czy Twój murzyn Cię wozi ciągle?

    OdpowiedzUsuń
  71. Jaki poziom niski: Ciągle co kupiłaś? Gdzie kupiłaś? Ludzie, ona ma wyj..., na to. Ona kupiła, wy nie.Jaki poziom niski: Ciągle co kupiłaś? Gdzie kupiłaś? Ludzie, ona ma wyj..., na to. Ona kupiła, wy nie.Jaki poziom niski: Ciągle co kupiłaś? Gdzie kupiłaś? Ludzie, ona ma wyj..., na to. Ona kupiła, wy nie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Marta nie przejmuj się. Każdy orze jak może. :D Żałosne, możesz promować się gdzie chcesz. Żal .pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Sweet, blog ohhhh looovciam Cię. Wszystkie moje koleżanki poczynając od 11 kończąc na tych dorosłych 14 letnich Cię uwielbiają, love love love, jutro idę do mamy zeby mi dała na teeeen lovciasny sweterek, co mialas last time hihi. <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Sweet, blog ohhhh looovciam Cię. Wszystkie moje koleżanki poczynając od 11 kończąc na tych dorosłych 14 letnich Cię uwielbiają, love love love, jutro idę do mamy zeby mi dała na teeeen lovciasny sweterek, co mialas last time hihi. <3

    OdpowiedzUsuń
  75. masz fajne cycki i chętnie bym Cie dymał!

    OdpowiedzUsuń
  76. Zazdroszcze jej chłopakowi

    OdpowiedzUsuń
  77. oh god this is so awesome! i love nutella sandwich!!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Jesteś przesympatyczna! Pozdrawiam i gratuluje występu u Kuby, poszło Ci świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  79. hej chcialabym Ci zadac kilka pytania, ale oczywiscie zodpowiedziami tak.. nie chcialabym abys po prostu sobie olala moja osobe . tylko odpowiedziala jak przystalo na gwiazde:)
    czy masz w domu obrazy ?
    czy masz psa?
    czy masz kota i krolika?
    kiedy bedziesz we wloclawku?
    pojdziemy na bilard?
    z jakiej firmy masz portfel bo mojeje kolezance sie zepsol ?
    czy masz ulubiony kolor?
    jaki rozmiar buta masz?
    gdzie twoj chlopak kupil bluze ?
    gdzie pracujesz?
    wygladasz mi na aktorke ale niejestem pewna.
    piosenkarka?
    podobno lubisz spiewac?
    lubisz DODE ale tak serious ?
    lubisz swich fanow czy masz ich w dupie/?

    your fan . from england UK brasillia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się schowaj -.-

      Usuń
  80. bardzo lubie Twojego bloga poniewaz jestes naturalna, sliczna dziewczyna ktora zawsze ma cos ciekawego do powiedzenia ;) obys zawsze pozostala taka jaka jestes!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Martus droga moja imienniczko. gdyby nie Twoje imie to pewnie bym Cie calkowicie nie lubila. ale okej. pyskujesz i tyle. prawda jest taka robisz zdj w lustrze. jak wszytskie 15latki. tyle., masz brata kazimierza krzywoustego bo masz usta krzywe jak twoj stryj .

    OdpowiedzUsuń
  82. aaaaaaaaaaaah masz czapke pewnie w domu zimno

    OdpowiedzUsuń
  83. http://www.afterparty.pl/newsy_artykul,10813.html
    Najgorzej ubrana?

    OdpowiedzUsuń
  84. maciek przestan

    OdpowiedzUsuń
  85. lubisz szpinakoze

    OdpowiedzUsuń
  86. bardzo pozytywne zdjęcia :)
    zapraszam http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Skąd masz tą genialną, czarną ramoneskę ze złotymi guzikami? Jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Podoba mi się filmik :D. zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. skoro jara cie salvadore to ogladals kultowy film pt Pies Andaluzyjski?

    OdpowiedzUsuń
  90. Marta, bomba! Dalej rób te vlogi i powodzenia! Koniecznie pokaz nam cos jeszcze :) moze swoją szafe ??

    OdpowiedzUsuń
  91. :)

    www.karotka250ml.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Marta, świetny artykuł na kimono.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej :) Śledzę Twojego bloga od kilku dni i powiem Ci, że jestem zachwycona!
    Wydajesz się super, sympatyczną i ciepłą dziewczyną, a najważniejsze to taką strasznie normalną:) Uwielbiam to jak mówisz, opowiadasz o czymś, mogłabym Cię słuchać godzinami. Co do twojego chłopaka, strasznie do siebie pasujecie. Życzę szczęścia i powodzenia. Nie przejmuj się hejterami, nas FANÓW jest więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Jestem ciekawa jak wygladaja blogi tych wszystkich Anonimusow ktorzy wypowiadaja sie negatywnie na Twoj temat??Pewnie sama nuda i smrod dlatego wchodza na twojego bloga bo ich zazdrosc zzera,ile to masz fanow i jaka jestes sympatyczna osobo.Sami pewnie by chcieli byc na twoim miejscu ale niestety tempe mozgi nic nie potrafia w zyciu zrobic tylko innym dogryzac w tym sa zajebisci!!!zal mi takich ludzi ktorzy maja nudne i nedzne zycie tylko dlatego ze sami sobie je takim zrobili!!!gdyby nie siedzieli i nie pisali wrednych kometarzy tylko wzieli sie za siebie to tez by w zyciu cos osiagneli!!!Marta blog jest super!!!A i ciekawi mnie jak to wy byscie sie zachowali u Kuby ????co cwaniaki???w gacie byscie nasrali!!! to tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialo byc tepe mozgi!

      Usuń
  95. Hej Marta! tak jakoś patrzyłam dziś króle w zoologicznym, zatęskniłam za moim i przyszło mi na myśl - czy szczepiliście Jacusia na myksomatozę? jeśli nie to poczytaj i najlepiej zaszczep czym prędzej to bardzo ciężka choroba, mój król ledwo uszedł z życiem bo nie wiedziałam o istnieniu szczepień dla króliczków, ale udało mu się potem dożyć sędziwego wieku - 11 lat! także warto o tym pomyśleć.
    A co do twojego biustu, czy byłaś może u profesjonalnej brafitterki? ja właśnie dziś się wybrałam, a posiadaczką biustu jestem obfitego . i mówię Ci - o niebo lepiej , plecy proste, nic nie boli i do tego nie wyglądają wcale na wielkie balony :) Pozdrawiam Cię serdecznie, trzymaj się ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  96. Marta nie wiem czy wiesz ale nawet ANONIMA mozna sprawdzic.Napewno dostajesz na poczte powiadomienia o komentarzach na blogu?? w kazdym e-mailu jest podany IP anonima skopiuj go i wklej na strone w tym linku http://ip-lookup.net/

    dalej juz bedziesz wiedziala co robic:D

    OdpowiedzUsuń