wtorek, 5 sierpnia 2014

Halo!
Wracam, tłumaczę się w video ;)
Pozdrawiam!





















110 komentarzy:

  1. chętnie posłuchałabym o Twoich ulubionych książkach, filmach, cytatach, osobach, którymi się inspirujesz, o tym jak się zmotywować, jak zwiększyć pewność siebie, o urządzaniu mieszkania i wiele wiele innych. W sumie to obojętnie o czym będziesz mówić, zawsze fajnie się Ciebie słucha! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czym robione zdjecia? wygladaja na analog

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta, ubóstwiam Cię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ;)
    Pomysłem, może fajnym, na "kiedyś" oczywiście może być stylizacja jesienna, np.: co nowego zagościło u Ciebie w szafie i takie ciekawostki. Oczywiście mowię, "na kiedyś", bo na razie należy cieszyć się pięknym latem ;)
    pozdrawiam,

    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  5. A GDZIE BYŁAŚ JAK CIĘ NIE BYŁO PIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  6. MARTA ZRÓB FILMIK DOT.TWOJEGO MIESZKANIA,TAKA OPROWADZKA:)))Jestes suuuuper!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki filmik juz jest -,-

      Usuń
    2. Ale ze starego mieszkania -.-'

      Usuń
  7. Jak urządzić swój nowy pokój za nie duże pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jakieś DIY dla domu ;) pomysł na tanie i ładne ozdoby :)

      Usuń
  8. Kim się inspirujesz na co dzień w życiu w stylizacjach na wyjścia ? i jakie przeglądasz blogi ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Martuś, o czym byś nie mówiła to wspaniale sie Ciebie słucha i na Ciebie patrzy:) a ja bym chciała bys opowiedziala Nam w swoim nowym mieszkaniu, bys opowiedziała czy spełniasz sie podczas robienia domowych czynności jak gotowanie i sprzatanie.. :) czy masz tak ze czesto zmieniasz wystroj wnetrz :) i przedewszystkim o tym jak Twoje samopoczucie...ostatnio przez te wakacje nic nie wiemy. i pochwal sie Nam jak z tym licencjatem:) Milena:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tego Twojego psiaka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Może jak się ubrać fajnie na impreze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej, śliczny piesek! <3

    zapraszam do mnie na nowy post--> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bym się z chęcią dowiedziała gdzie robisz tatuaże, ponieważ zrobiłam sobie jeden i nie jestem w pełni zadowolona z efektów a chciała bym zrobić następny tylko szukam miejsca godnego polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ogromny uśmiech pojawia sie na twarzy, kiedy widze nowego posta :)) super, że znalazłas dla nas czas mimo mnóstwa pracy itp.

    Jesli chodzi o mnie to zawsze miło mi Ciebie sluchac - obojetnie o czym bys mowila ;) hm, moze vlog o ulubionych miejscach w Warszawie? jak lubicie spedzac z Mackiem wolny czas? o urządzaniu mieszkania? zawsze lubie tez Twoje przepisy, a UWIELBIAM, kiedy po prostu chcesz do nas "pogadac", tak wiec najbardziej czekam na vlogi z zycia wzięte :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chetnie i zapewne nie tylko ja dowiedzialabym sie cos wiecej na temat Ciebie i Macka. Kolorowa prasa az huczy o waszym kryzysie,zdradach,seks tasmach,terapiach... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to nie była prawda, już dawno by to zdementowała :) A prawdy na pewno komentować nie będzie

      Usuń
    2. a może po prostu gówna sie nie komentuje ? tłumaczy sie tylko winny ... kojarzysz ??!
      M.

      Usuń
    3. Nie, jestem tepa i nie kojarze

      Usuń
    4. komentując Marta weszłaby w niepotrzebny dialog,fajnie,że tego nie robi.ogarnijcie,że opowiedzenie np.o swoim codziennym makijażu,to naprawdę nie to samo,co zwierzanie się ze swojego życia miłosnego i seksualnego; ujarzmijcie swoją rozbuchaną ciekawość i zajmijcie własnym życiem

      Usuń
    5. nie opowiada o swoim zyciu seksualnym? a seks tasma o ktorej sie chwali? Nie komentujac przyzwala na jeszcze wiecej docinek.Nie broniac sie znaczy tylko jedno,ze wszystko co mowi prasa jest prawda...?

      Usuń
    6. Nie wierze ze ktoś może wyrabiać sobie opinie na podstawie lektury faktu , superexpressu czy innego scierwa. Po prostu nie wierze ze można byc tak ograniczonym. Chętnie dowiedział bym sie skąd pisze osoba z posta wyżej.

      Usuń
    7. Anonimowy12 sierpnia 2014 16:06 - daj choć jeden przykład gdzie MARTA chwaliła sie sekstaśmą.??!!

      Usuń
  16. powiedz coś o licencjacie! kiedy się bronisz? pytam, bo jestem na tym samym etapie i też studia artystyczne.. ja szykuje sie na wrzesien i spedza mi to sen z powiek :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzooooo chcialabym zeby na Twoim kanale byly haule zakupowe wszedzie one maja duza popularnosc i w Twoim wydaniu na pewno rowniez przypadly by do gustu . Pomysl nad tym prosze

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakieś smaczne przepisy na sałatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super spodnie! :)


    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy! :) Uwielbiam Twój głos :) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Można wiedzieć czym robisz zdjęcia, gdzie i jak przerabiasz? super taki klimacik! :)))

    Pozdrawiam,

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  22. przepisy przepisy ! najlepiej na makaron lub tarty ale vlog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie to pytanie się pojawiało nie raz, ale chciałbym się zapytać, czym robisz zdjęcia i ewentualnie w jakim programie je obrabiasz?
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. a skad te fajne leginsy na ostatnim zdjęciu:d tez takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dresy z reeboka ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  26. a może wybierz pare pytań z komentarzy i na nie odpowiedz w filmiku ;) takie najczęściej zadawane bądź i nie :)) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chciałabym zobaczyć filmik o Twoich wszystkich kosmetykach do make-up.Czy warto zainwestować czy nie?
    Sprzedajesz jakieś ubrania?

    OdpowiedzUsuń
  28. Może wpuścisz nas do swojej garderoby ?? Bardzo chętnie zobaczyłabym, jakie masz ubrania na lato. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia <3 <3

    http://majaa-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobisz filmik o swoich tatuażach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak! :) też bym chciała filmik własnie o Twoich tatuażach :)

      Usuń
  31. O Twojej diecie :D chudzinko!

    OdpowiedzUsuń
  32. ja bym chciała o zwierzątkach :) żebyś pokazała więcej króliczka i jakąś interakcje z nim. I o piesku, może umie jakieś sztuczki?

    OdpowiedzUsuń
  33. W jakim programie obrabiasz zdjęcia ??? :) Udanego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Co planujesz po licencjacie ? i jak już skończysz studiaa ?

    OdpowiedzUsuń
  35. ja chętnie posłucham o ogólnych zasadach jakie stosujesz w dobieraniu ubrań. mam podobną figurę do Ciebie, taki sam rozmiar biustu i zazwyczaj wyglądam "ciężko" na nie tak szczuplutko jak Ty! doradź coś koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zrób vlog razem z Twoim chłopakiem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne te zdjęcia! podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. http://teleshow.wp.pl/gid,16800582,title,Taniec-z-gwiazdami-Znamy-juz-pelny-sklad-programu-Nie-tylko-wielkie-nazwiska,tpl,4,galeria.html?ticaid=11337d !!!!!!!!!!!!!!! Będę na 100% na Ciebie głosować ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie cudne zdjecia *.* jakim aparatem sa one zrobione?:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow... ale piękny dom!! Gdzie to jest?? :)

    http://meglovesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. grasz jeszcze w Na wspólnej?

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja chętnie chciałabym zobaczyć dużo stylizacji (za niską cenę) i jakieś zdrowe przepisy. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja bym chciała vloga na temat "zwykły-niezwykły dzień z życia gwiazdy" :D Po prostu... :)
    Pozdrawiam,
    Truskawka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. oprowadz nas po twoim nowym mieszkanku !!!! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Może zrób vlog o gotowani pokarz nam jak przyrządzasz jakąś potrawę tylko tak na spokojnie nie jak kiedyś gdy się tak spieszyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Cuki jaki kosmita na zdj hahaha. Kochana mow najlepiej prosto od serca o czym masz ochote, nawet nie wiesz jak zawsze poprawia mi sie humor po twoich vlogach, zarazasz taka pozytywna energia! A jak tam polo dance,jeszcze trenujesz,jakCi idzie?

    OdpowiedzUsuń
  48. http://coffeelifeshopping.blogspot.com/

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  49. stylizacje, makijaże, co masz w szafie, odżywianie i wgl wszyyystko :)) Lubię Cię czytać i słuchać.
    P.S Bedziesz w Tancu z gwiazdami?? ;d

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja z chęcią posłucham to Twojej kolekcji perfum. Jestem perfumowym świrusem i może zainspirujesz mnie do testu czegoś nowego i do zakupu :P Pamiętam, że kiedys widziałam u Ciebie taki filmik i od tego czasu chodzi za mna Burberry London :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Marta, opowiedz nam o swoich ulubionych książkach i ukochanych filmach! Może to banalne, ale przecież właśnie od opowieści znajomych najczęściej dowiadujemy się o czymś, co naprawdę warto przeczytać czy obejrzeć. Trzymaj się, pozdrawiam, Justyna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. A może o Twoich ulubionych miejscach w Warszawie. Gdzie jest smaczna kawa, gdzie dobry burger, gdzie na romantyczną randke a gdzie na niszowy film do kina :)
    B.

    http://madein80sgeneration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. a piesek to krzyżówka sznaucera z terierkiem?

    OdpowiedzUsuń
  54. ulubione miejsca w Warszawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Zdjęcia fajnie wyszły, też muszę wybrać się na urlop. Tym samym, czekam na kolejny wpis i Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  56. a gdzie byłaś konkretnie nad polskim morzem? co racja,to racja,pogoda w tym roku zaskoczyła chyba wszystkich i dopisała nam konkretnie. Ja w tym roku odwiedziłam Łebe i Jarosławiec i wróciłam stamtąd z pełną walizą wspomnień i piękna opalenizną :)) pzdr E.

    OdpowiedzUsuń
  57. mam nadzieje ze odczytasz mój komentarz

    Martuś, jak robisz filmiki to proszę cię, z dobrą jakością, głosem, a nie mam głośniki na cąły regulator i ledwo cię słyszę, odwracasz gdzieś głowę, do psa nic nie słychać .... ;///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja słucham na prawie najmniejszej głośności na telefonie i wszystko slysze wyraźnie. zainwestuj moze w nowe głośniki? :))

      Usuń
  58. Ooo jejku jakie w tym domu mogłyby być piękne zdjęcia! <33 *-*


    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. napisałam na Twoją pocztę,
    odezwij się koniecznie! :)
    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. świetna byłaby notka z różnymi wakacyjnymi outfitami ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. kochana podobał by mi się filmik co najbardziej lubisz jeść a czego nie lubisz jeść,
    było by milo i zabawnie ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Opowiedz o swoich wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  63. kiedy zrealizujesz wybrane, wygrane vlogi z dawnego konkursu????

    OdpowiedzUsuń
  64. cuuuudownie wyglądasz! jesteś taka opalona, promieniejesz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej a ja mam pytanie jak tam z narzeczonym się układa,gdyż wyczytałam w gazecie że nie najlepiej i myślałam,że to jest główny powód Twojej nieobecności na blogu ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam nie czytać plotkarskich gazet

      Usuń
    2. Lubię to :D

      Usuń
  66. Zrób filmik o swoim nowym mieszkaniu oprowadzka taka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym ;)

      Usuń
  67. propouję filmik o nowym mieszkaniu , może coś w tym stylu jak pokazywałaś poprzednie mieszkanko? buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak , poprzednie mieszkanko było ŚLICZNEE !!! to na pewno est jeszcze lepsze ;*

      Usuń
  68. o NA WSPÓLNEJ !!! Oglądam ten serial głównie przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. MARTA WYSTĄPISZ W TAŃCU Z GWIAZDAMI Z ŁUKASZEM CZARNECKIM????????????BO IDĄ TAKIE PLOTY A MUSZĘ SIĘ CIEBIE ZAPYTAĆ BO PUDLOWI NIE WIERZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. a ja bym chciała się dowiedzieć jak oceniasz życie w Warszawie, jak się tam mieszka? :P albo jak wygląda Twój przykładowy dzień :) albo ogólnie krótka opowieść o pracy aktorki :)

    OdpowiedzUsuń
  71. ja bym chciała sie dowiedziec marto czy przeszkadza Ci, kiedy spedzasz jakos prywatnie czas np. na zakupach, a podchodzi do Ciebie ktos prosząc o zdjeie czy autograf ? :)

    OdpowiedzUsuń
  72. super zdjęcia!

    Zapraszam do mnie http://idacupas.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie ma to jak kasowanie nieprzychylnych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  74. mam pytanie dlaczego podpisujesz się literką T. ?? :) proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta. MarTusia. Tusia :)

      Usuń
  75. jak zrobić fajne kreski eyelinerem??? zrób wideo krok po kroku, bo ja osobiście nie umiem a chciałabym się nauczyć

    OdpowiedzUsuń
  76. Napisz jak to było z Tańcem z gwiazdami, bo będziesz w jesiennej edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. napisz proszę lub zrób filmik o tatuażach, czy mają jakieś specjalne znaczenie i pokaż wszystkie które masz :) pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Kiedyś było dla mnie rewolucją, że wakacje spędzasz tuż obok mnie, w Kopalinie. Przyjeżdżałam do kuzynki rok w rok, teraz mieszkam nieopodal i całoroczny klimat nad morzem jest rewelacyjny! Co roku w sumie jakoś tam się z Tobą mijałam, przecież dzieliły nas zaledwie trzy domki :) Zastanawiam się, czy dalej tam przyjeżdżasz? Na prawdę miło by było spotkać Cię tam jeszcze kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. super zdjęcia
    http://closertome-ola.blogspot.com/
    bedziesz obserwowala proszszeee

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetne zdjęcia! Idealna sceneria! Słodziaśne psy i dobre rady :D
    Zapraszam:
    arfashionstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. przepiękne zdjęcia! zapraszamy do nas :) http://life-plaza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Rewelacyjne zdjęcia ! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  83. o jacie jacie.. wchodzę na jakiegoś przypadkowego bbloga a tu Marta :) świetna notka <3 http://pocieszajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. piekny dom, zawsze chialam miec takie stare domiszcze z ogrodem:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń